Petter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 hei, lurer litt på det samme, men har sett på denne maskina HER litt( kommer i andre farger) denne kommer med linux men regner med at jeg setter inn win 7 siden det kommer når som helst. ( torsdag tror jeg det var snakk om) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Da har jeg snakket med Siba, de skal legge av en til meg så snart den kommer til butikken i Oslo, som blir i starten av neste uke.. Må bare bestille meg en ny rambrikke, så blir det bra dette! Snakket du med de på tlf eller var du innom butikken? Endret 5. august 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Mail.. Kommer inn sorte på furuset senere i dag, da skulle de ringe meg.. Så blir laptop på meg i kveld Menneh, uuuuhm: Unfortunately, there’s another catch with the Atom Z520 processor — its associated chipset can’t handle more than 1Gb of RAM. So, while the single (already occupied) SODIMM slot will happily accept more than a 1Gb memory module, the computer will only recognise the first 1Gb. Leste dette her: http://www.mobilecomputermag.co.uk/2009072...1ha/page-2.html Er jo ikke det f.eks komplett sier her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477734 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan du sende meg en pm når de får inn? Kjæresten skal ha en skjønner du Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Kan du sende meg en pm når de får inn? Kjæresten skal ha en skjønner du Da har de fått inn den sorte på furuset.. Kjøpte en i går. De hadde også rosa, om dama di er den typen Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hehe, hun skal ha i svart Men takk Forresten, så tror jeg det der med at prosessoren ikke takler mer enn 1 GB ram er bullshit. Sjekk denne. Den blir jo solgt med Z520 og 2GB ram inkludert Endret 6. august 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Ja tror og bare det er tull og tøys. Men har lest noe om at overklokkingsmulighetene forsvinner om man oppgraderer rammen.. Men jeg har bestilt denne, og får den i morgen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331437 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Si fra om 2 GB'en funker da Har jævlig lyst på en jeg også. Men jeg har en bærbar allerede, og jeg vet jeg nesten ikke kommer til å bruke mini'en. Grunnen til at jeg har så lyst til å ha en er batteritiden egentlig. Lurer på om jeg gidder å waste 3500 på den bare for batteritiden Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Testa litt i går.. Satt på pc'n i rundt 5 timer med full pupp på alt av innstillinger. Dvs. ingen batterisparing, og det er BRA! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, digg det . Batteriet på HP'en min varer i maks 1 time og 30 min. Satt å så på film på flyet i sommer, Det var 10 minutter igjen av filmen, og da bestemte pcen seg for å slukne. Derfor har jeg lyst på en mini Men jeg har ikke plass på rommet mitt. Så jeg får ta det når vi flytter herifra Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg fikk min Dell mini 10 igår. Har fått lagt inn Windows 7 og er kjempefornøyd. Utrolig bra skjerm og byggekvalitet på denne maskinen. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva skal dere bruke mini PC'ene til egentlig? Jeg lurer virkelig på om jeg skal gidde å kjøpe en, føler at jeg ikke kommer til å bruke den så mye uansett Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva skal dere bruke mini PC'ene til egentlig? Jeg lurer virkelig på om jeg skal gidde å kjøpe en, føler at jeg ikke kommer til å bruke den så mye uansett Jeg skal bruke min maskin til studiene. Tekstbehandling og litt surfing. Ikke tunge oppgaver. Gjerne se litt tvserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå