Gå til innhold

Skal kjøpe 10/12" laptop, hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg snakket med Siba, de skal legge av en til meg så snart den kommer til butikken i Oslo, som blir i starten av neste uke.. :) Må bare bestille meg en ny rambrikke, så blir det bra dette!

Snakket du med de på tlf eller var du innom butikken? :p

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Mail.. Kommer inn sorte på furuset senere i dag, da skulle de ringe meg.. Så blir laptop på meg i kveld :D

Menneh, uuuuhm:

Unfortunately, there’s another catch with the Atom Z520 processor — its associated chipset can’t handle more than 1Gb of RAM. So, while the single (already occupied) SODIMM slot will happily accept more than a 1Gb memory module, the computer will only recognise the first 1Gb.

Leste dette her: http://www.mobilecomputermag.co.uk/2009072...1ha/page-2.html

Er jo ikke det f.eks komplett sier her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477734

Lenke til kommentar

Si fra om 2 GB'en funker da :)

Har jævlig lyst på en jeg også. Men jeg har en bærbar allerede, og jeg vet jeg nesten ikke kommer til å bruke mini'en.

Grunnen til at jeg har så lyst til å ha en er batteritiden egentlig.

Lurer på om jeg gidder å waste 3500 på den bare for batteritiden :p

Lenke til kommentar

Hehe, digg det :p.

Batteriet på HP'en min varer i maks 1 time og 30 min. Satt å så på film på flyet i sommer, Det var 10 minutter igjen av filmen, og da bestemte pcen seg for å slukne. Derfor har jeg lyst på en mini :p

Men jeg har ikke plass på rommet mitt. Så jeg får ta det når vi flytter herifra :p

Lenke til kommentar
Hva skal dere bruke mini PC'ene til egentlig?

Jeg lurer virkelig på om jeg skal gidde å kjøpe en, føler at jeg ikke kommer til å bruke den så mye uansett :roll:

Jeg skal bruke min maskin til studiene. Tekstbehandling og litt surfing. Ikke tunge oppgaver. Gjerne se litt tvserier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...