TheUrgeMan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei. Padler en del i kajakk og vurderer å bytte ut mitt Ixus850 med Panasonic DMC FT1. Har lest testene, og ser at dette regnes som ett av de beste vanntette kameraet som finnes pr. i dag. Likte og muligheten for HD video. Ønsker tilbakemelding fra dere som har dette kameraet om dere er fornøyd. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg og vurdere dette kameraet. Jeg vurderer og tough 8000. Til nå holder jeg en knapp på tough 8000 da det er mere solid. Jeg leste en plass at panasonic kameraet krever vedlikehold(skifte pakninger) for å ivareta garantien på kameraet ? Er usikker på hvilket kamera som tar best bilder da ? Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det noen fler som har erfaringer med DMC FT1? Vurderer å kjøpe det som ett strandkamera og til bruk på korte turer, trening og dårlig vær. Hvordan er bildekvalitetet, og er videokvaliteten brukandes? Og hvordan er lyden på videoen? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg får mitt i posten i dag Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da får du poste litt brukererfaringer de neste dagene Grattis med nytt kamera Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Reiser til kypros på mandag og skal ha med kamera da og teste det. Kan komme tilbake med erfaringer etter turen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå