te8et Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg finner bare meg selv når jeg søker etter datamaskiner og personer, hvordan kan dette ha seg? Har Windows XP Home Edition 32bit Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Samme nettverksnavn? F.eks MSHOME? Riktige ip-adresser? Lenke til kommentar
te8et Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Samme nettverksnavn? F.eks MSHOME? Riktige ip-adresser? Forstår ikke helt hva du mener her Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kan jo være du er eneste maskin på nettverket, da vil du isåfall være helt alene... Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er sansyneligvis at dere ikke er i samme hjemmenettverk. For og skifte på dette høyreklikker du på min datamaskin -> egenskaper -> datamaskinnavn -> endre -> også passer du på at begge er riktige.. Så restart.. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Det er sansyneligvis at dere ikke er i samme hjemmenettverk. For og skifte på dette høyreklikker du på min datamaskin -> egenskaper -> datamaskinnavn -> endre -> også passer du på at begge er riktige.. Så restart.. Mener du under Arbeidsgruppe? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er sansyneligvis at dere ikke er i samme hjemmenettverk. For og skifte på dette høyreklikker du på min datamaskin -> egenskaper -> datamaskinnavn -> endre -> også passer du på at begge er riktige.. Så restart.. Mener du under Arbeidsgruppe? korrekt.. At det står samme arbeidsgruppe Lenke til kommentar
te8et Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Det er sansyneligvis at dere ikke er i samme hjemmenettverk. For og skifte på dette høyreklikker du på min datamaskin -> egenskaper -> datamaskinnavn -> endre -> også passer du på at begge er riktige.. Så restart.. Mener du under Arbeidsgruppe? korrekt.. At det står samme arbeidsgruppe Det skal jeg sjekke, takker på forhånd! Lenke til kommentar
te8et Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Det er sansyneligvis at dere ikke er i samme hjemmenettverk. For og skifte på dette høyreklikker du på min datamaskin -> egenskaper -> datamaskinnavn -> endre -> også passer du på at begge er riktige.. Så restart.. Mener du under Arbeidsgruppe? korrekt.. At det står samme arbeidsgruppe Det skal jeg sjekke, takker på forhånd! Der var problemet løst, endra det du sa Takk, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå