iverha2 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei! Nettopp kjøpt meg iPod nano. Har tre spørsmål: -Når jeg skal legge til musikk på iTunes, skjer det helt automatisk når jeg plugger til iPod-en. Har lyst å styre manuelt hvilke sanger jeg legger til. (Den legger til alle sangene jeg har importert til Musikk-kategorien på iTunes.) -Dobler sangene seg om jeg legger til den samme to ganger, eller får jeg beskjed om at den er der fra før? (Eller blir den avvist automatisk?) -I starten hadde jeg kategorier på iTunes under iPod-kategorien viss dere skjønner, men har ikke det lenger. Hvordan får jeg den tilbake? (Der det står Musikk, Film, Bilder osv. Håper på raske svar! Lenke til kommentar
Littklein Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvilke sanger du vil ha inn på iPoden kan du velge hvis du ikke vil ha alle. Ved siden av tittelen på hver enkelt sang er det en liten rute hvor du kan velge om det skal være krysset av eller ikke. Hvis du ikke vil ha den sangen inn på iPoden tar du bare krysset vekk. Jeg har opplevd at sangene mine har doblet seg, men ikke fordi jeg har synkronisert iPoden to ganger, men fordi jeg ved et uhell la inn alle sangene mine på nytt inn på iTunes. Men når du legger inn en sang på iTunes som finnes der fra før så skal den egentlig si ifra om det og spørre om du vil legge den inn på nytt eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 For at avkryssingen skal ta effekt må du krysse av for "styr sanger manuelt" eller noe i den dur på siden for ipoden (der du har navn på ipod, kapasitet, synkroniseringsknapp). "kategoriene" rår du tilbake ved å trykke på pila ved siden av navnet på ipoden i spalten på venstre side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå