Gå til innhold

Svar fra jobbintervju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt fra aldri til de finner på å sende brev om at de har ansatt en eller annen fjott, men takker for at du viste de interesse eller at de faktisk finner deg såpass interessant til enten andregangsintervju eller ansettelse.

Det er også en "vanskelig" periode nå som fellesferien tusler mot slutt og firmaene utelater eventuelle avgjørelser til langt ute i august når for eksempel personansvarlig er tilbake fra Mallorca.

edit: og selvfølgelig; pøs på med søknader i alle retninger mens du venter på svar enn å satse alt på ett kort.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
Alt fra aldri til de finner på å sende brev om at de har ansatt en eller annen fjott, men takker for at du viste de interesse eller at de faktisk finner deg såpass interessant til enten andregangsintervju eller ansettelse.

Det er også en "vanskelig" periode nå som fellesferien tusler mot slutt og firmaene utelater eventuelle avgjørelser til langt ute i august når for eksempel personansvarlig er tilbake fra Mallorca.

edit: og selvfølgelig; pøs på med søknader i alle retninger mens du venter på svar enn å satse alt på ett kort.

ja, ok..

har vært på intervju en del ganger i det siste, og får beskjed hver gang: " du vil uansett høre fra oss i nærmeste fremtid"

Som oftest hører jeg ikke noe mer..

Selv om en ikke får jobben synes jeg arbeidsgiver kan ta seg tid å gi svar, dog negativt. Der de gjerne begrunner valget, men det er vel mye forlangt.

Lenke til kommentar
hvor mange søknader er lurt å sende eg har sendt 2 nå, ?

anbefalt å sende en del søknader til. Men om du har god sjanse på jobbene, trenger du ikke.

Men tilbake til tråden, er det noe vitsen å ringe arbeidsgiver etter intervju? Eller vil det bare oppfattes som masing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...