Gå til innhold

Nettleverandører i Trondheim: Erfaringer, anbefalinger osv. :)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Flytter til ny leilighet i Trondheim til høsten og må ordne internett selv så lurte på om noen hadde noen erfaringer med hvilke nettlevarandører jeg burde bruke og hvile jeg burde ungå.

Vil selvfølgelig ha så kjapt som mulig til så billig som mulig, men man får vel hva man betaler for..? Hadde vært flott med noen erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Flytter til ny leilighet i Trondheim til høsten og må ordne internett selv så lurte på om noen hadde noen erfaringer med hvilke nettlevarandører jeg burde bruke og hvile jeg burde ungå.

Vil selvfølgelig ha så kjapt som mulig til så billig som mulig, men man får vel hva man betaler for..? Hadde vært flott med noen erfaringer. :)

Kommer litt ann hvor i Trondheim du flytter, noen steder er det NTE som leverer fiber (men da bare noen få plasser).

Selv vil jeg anbefale Nextgentel, VDSL2 om du har mulighet for det. 498,- for 30/5 linje.

Lenke til kommentar

Har ikke sjekket tilgjengeligheten på leverandører enda, men det går jo fort. Sikler selvfølgelig på fiber, men tviler på at det blir aktuelt med tanke på pris.

Om det evt. skulle hjelpe noe så flytter vi til Jakobsli, ved Charlottenlund kirke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...