Qwseyvnd Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vet ikke hvordan jeg putter hjemmesiden av ferdiglaget til nettverket slik ALLE kan se. :-? Er medlem i www.start.no Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kan du spesifisere litt mer hva du mener? Har du laget ferdig hjemmesiden din, og vil ha den lagt ut på www.start.no ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Du kan lese hjelpen her http://www.start.no/home/2000/10/05-958.html Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Klarte ikke å logge inn ftp.start.no engang? hjelp meg. Der står bare pass HIDDEN betyr jo jeg har ikke tilgang. Har registrert meg på start.no...Bruker WS_FTP LE, gjorde som start.no hjelp sa. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Klarte ikke å logge inn ftp.start.no engang? hjelp meg.Der står bare pass HIDDEN betyr jo jeg har ikke tilgang. Har registrert meg på start.no...Bruker WS_FTP LE, gjorde som start.no hjelp sa. Har du ringt deg opp med start abbonnentet ? Du må ha gjort det ? Er du sikker på at du har skrevet riktig passord ? Pass på at det er forskjell på små og store bokstaver ... Ghikj12 er ikke det samme som ghikj12 Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Pass på store og såm bokstaver i brukernavn å... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå