Hooper1004 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 hei, jeg lurer på om det er noen som vet om noen brae CPUer som kan få opp spillgleden litt. jeg lurte på en duo prosessor på rundt 3.0 GHZ... ram tror jeg ikke er nødvendig... (3 GB Ram) MVH Hooper =) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Å kjøpe ny CPU til en bærbar kan du stort sett bare glemme. For det første er M (mobile) CPU vanskelig å få tak i, selges vel kun til produsenter av bærbare, og vanlig desktop CPU vil nok kreve så mye kjøling at den ikke kan brukes i en bærbar. Og det å bytte CPU i en bærbar er ikke like lett som i en stasjonær PC. Endret 31. juli 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Normalt er det også skjermkortet som begrenser spillegleden, og ikke CPU. Når er 5930G ikke så aller verst på dette området (for å være bærbar). Så om du hadde enkelt kunnet skifte T7650 CPU-en til f.eks en T9400 så er det langt fra sikkert det ville gitt særlig mer spilleglede. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 så det er ikke vits i å skifte CPU da? eller? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 så det er ikke vits i å skifte CPU da? eller? Ingen vits, neppe mulig (den kan til og med være loddet på) og uansett særdeles dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå