sdf123 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Noen som kan anbefale et stativ til speilrefleks til meg, skal bestille en del fra Amentio i kveld og tenkte da å slenge på et stativ. Krav: Alt-i-et(stativ + fest til kameraet) Teleskop, så lavt som mulig til 180cm. Så lav vekt som mulig prisklase opp til 400kr. Ser det er mye Manfrotte og Velbon stativ i denne klassen på prisguiden. Jeg vet ikke jeg kan forvente allverdens, men noe burde funke? For å si det sånn, det blir sikkert mye mer stående i skapet enn det kommer til å bli brukt Og skulle det bli brukt mye, så oppgraderer vi! Er det både stativ og hode på denne Velbon CX-440 ? ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 31. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Er det både stativ og hode på denne Velbon CX-440 ? Forsåvidt, men den har maks høyde på 145cm.. Det er mange som sier at det er bedre uten stativ enn med et billig et, så jeg vil anbefale å legge litt mer penger i det. Dette har fått mye god omtale og er maks 170 cm. Inkludert høyden av kameraet er du ganske nær 180.. Litt over budsjettet, men.. Endret 30. juli 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Ja, det var litt dumt det med høyden, men men, jeg bestilte det. Skulle stativ være en ting, kan jeg heller ta steget opp videre og donere bort det cx-440 til gamlingen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tripod er en langtidsinvestering... Feil sted å spare hundrelapper... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Men om du leser posten min så er ikke dette for å investere, men mer å prøve ut. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Men om du leser posten min så er ikke dette for å investere, men mer å prøve ut. skjønner ikke hvorfor du bare skal "prøve ut"? Da kan du like gjerne låne... Men men, not my business. Endret 30. juli 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Kjenner ingen som har stativ. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 OT: Husker da jeg også tenkte som du gjør nå. Bestilte et hama-stativ, men gjorde ikke som deg og studerte målene, kun prisen. Så fikk jeg ett bittelite bordstativ med ben like tykke som kulepenner og ca 20cm høyde utslått.. :!: Jeg ga det direkte til gamlingen. Han har plastikk-kompaktkamera. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Everlong, ble du fornøyd med det stativet? Vurderer selv å kjøpe et billigstativ, siden det trolig ikke vil bli brukt mer enn par ganger i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå