Slompefisk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ser ut som det kommer en Halo anime film i 2010 da Se filmen hos Youtube Hva syns dere? Endret 30. juli 2009 av jrmaster35 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) min mening er at det ser dårlig ut. liker bare ikke anime, men MS kommer nok aldri til å slutte å melke den kua. noe som er bra for jeg vil ha flere halo spill. Endret 2. august 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Enig passer ikke helt med e Halo Anime Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Så det i går. DRIT GAY. Helt drøyt rævva. Enenste som var nogenlunde kult var episode 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hva gikk episode 8 ut på da? jeg likte origins litt, men ikke at de viste oss hvordan forerunners så ut, men siden det var cortanas fantasi så er det sikkert greit. the package var litt kul, men at de hadde med master chief 117 uten å ha den rette stemmen skuffet veldig. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 at de hadde med master chief 117 uten å ha den rette stemmen skuffet veldig. What, bruker de ikke Steve Downes sin stemme til Master Chief engang? Der gikk det siste håpet om at det at all kunne være noe underholdende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) er det noe vits å skaffe den på blu ray? har kvaliteten så mye å si på en tegnefilm? Endret 8. februar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ikke noe særlig nei Orgins filmene var litt intressante og den siste ep 8 "the package" var passe rå, veldig rå faktisk. Likte også den lille scenen mellom Master Cheif og halsey det var definitely en liten "spark" der om det er feil eller ikke tør jeg ikke svare på, men det var i vertfall litt søtt synes nå jeg. Resten var bare dritt som hadde blitt alt for "japanisert" Endret 13. april 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Husker ikke hva de het, men likte noen av de første som var nesten som slideshow, og hvor det var mye bakgrunnshistorie. Den 1337 greia var ganske tåpelig synes jeg, ikke noen stor fan av 3D-delen heller, selv om det var litt kule flyscener/Star Wars-ripoff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 jeg håper halo legends bare vil forsvinne fra min hukomelse. satser på at det neste 343 lager eller tillater blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå