sverrelerre Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! :-) Hadde et ærend i sentrum i dag, og tok med meg LX3 og et lite stativ. Gikk hjem langs Akerselva, og hadde plenty med motiver for mitt lille kamera:-) Tirsdag 11. august: "...kloakk og regnvann går enkelte steder i de samme ledningene, som igjen leder ut i fjorden..." * Panasonic LX3: 1,3 sek - f/6,3 - 7,4mm *vann- og avløpsetaten, Aftenposten 11.08.09 Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 etter en håpløst lang periode med lite tid og inspirasjon, er jeg tilbake igjen... Søndag 16. august Sliten type Nikon D90 & 50mm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 etter en håpløst lang periode med lite tid og inspirasjon, er jeg tilbake igjen... Søndag 16. august Sliten type Herlig - ser ut som om det var en tøff lørdagskveld Tom Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 etter en håpløst lang periode med lite tid og inspirasjon, er jeg tilbake igjen... Søndag 16. august Sliten type Herlig - ser ut som om det var en tøff lørdagskveld Tom Jepp, for mye tresprit sikkert:-) Flott fanget Sverre... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Mandag 17. august Kjeller Nikon D90 & 18-70mm edit: endret versjon, får aldri til sånne fancy photoshop clone-greier... Endret 17. august 2009 av sverrelerre Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fine linjer lengst til høyre og finfin svart-hvitt konvertering. Himmelen så litt rar ut, mulig jpeg artefakter? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Fine linjer lengst til høyre og finfin svart-hvitt konvertering. Himmelen så litt rar ut, mulig jpeg artefakter? mulig det er regnet du tenker på? Jeg eksporterte fra lightroom til photoshop i tiff. Etter å ha redusert til web-størrelse og skarpet opp noe, lagret jeg i jpeg med kvalitet 10 (av 12). Pleier aldri å få komprimeringstrøbbel når jeg gjør det på den måten. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fine linjer lengst til høyre og finfin svart-hvitt konvertering. Himmelen så litt rar ut, mulig jpeg artefakter? mulig det er regnet du tenker på? Jeg eksporterte fra lightroom til photoshop i tiff. Etter å ha redusert til web-størrelse og skarpet opp noe, lagret jeg i jpeg med kvalitet 10 (av 12). Pleier aldri å få komprimeringstrøbbel når jeg gjør det på den måten. Var ikke klar over at det regnet, det må være årsaken..uansett et fint bilde. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Nydelige linjer på det siste der Endret 18. august 2009 av ingerlisewalle Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Likte spesielt de to siste bildene - fine linjer. ..Og Petterams kommentar fikk nesten kaffen til å sprute utover bordet! Bygdøy Sjøbad så forresten ganske så - suspekt ut.. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 På grunn av en lengre periode med fotografisk inaktivitet, har det blitt svært lite opplasting på meg. Et par 'snaps' fra LX3'en legger jeg likevel ut: Tirsdag 18. august Morgenen etter regnet 1/200 sek - f/5,6 - 5,9mm - ISO 80 Tirsdag 25. august natur 1/320 sek - f/2,8 - 12,8mm - ISO 80 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Natur synes jeg ble stilig. Er de vi eller naturen som er bak gjerdet/nettingen Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Natur synes jeg ble stilig. Er de vi eller naturen som er bak gjerdet/nettingen +1 - god betraktning! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 takker for tilbakemeldinger! Interessant refleksjon tomsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå