sverrelerre Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bruker: sverrelerre Utfordring: natur & landskapsfoto Deltakernivå: pingle Utstyr: Nikon D90, 18-70mm, 10-20mm, 55-200mm og muligens 30mm. Jeg blir pingle i denne runden, da jeg kommer til å tilbringe deler av august på Hardangervidda. Nettilgangen blir nødvendigvis noe begrenset i den perioden... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Lørdag 1. august: Dette er tatt i nærheten av hytta vår på sørlandet, på øya Hille utenfor Mandal. Dette blir det første og siste bilde fra sørlandskysten, for i morgen setter vi snuten mot Hardangervidda! Gamleveien D90 & sigma 10-20mm: f/11 - 14mm edit: trykkfeil... Endret 1. august 2009 av sverrelerre Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det er noe magisk med sånne stier. Så gamle, og noen er fylt med mystikk. Denne er fylt av skikkelig grønt liv. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Skikkelig trolsk stemning. Likte bildet veldig godt. (1. august var på lørdag) Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Skikkelig trolsk stemning. Likte bildet veldig godt.(1. august var på lørdag) takker Blingsa visst litt på ukedagene, har rettet det opp nå... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det var mosegrodd og fint ja... RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Trolsk og tung skog.. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Søndag 2. august: Vanskelig fotovær i fjellet i dag - striregn... Med helt nytt kamera var jeg litt skeptisk, og så for meg at fuktigheten krøp inn i all elektronikken til mitt skjøre D90. Farhovdtjønni, Rauland D90 & 18-70mm: f/14 - 18mm Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Med de bare grenene og s/h får jeg vinterassosiasjoner - at det er fontener av vann som står opp av en frossen sjø. Eller noe. Liker vinterstemningen midt på sommeren! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Pene farger i det første bildet. Jeg får følelsen at jeg ser opp en liten bakke når jeg ser på det. Det andre likte jeg godt. Den vinden ga en fin effekt på sivene i vannet. Minner nesten om tåke. Men hvorfor er det ikke løv på det treet? Er det dødt, eller kanskje angrepet av noe? (Her hjemme i er bjørka uten løv i store områder etter løvmakkangrep, og det fikk meg til å tenke på det.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det var fint komponert...ellers minnet det om vinter og istapper :!: Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) takker for tilbakemeldinger:-) Treet i bildet er nok 'selvdødt', og bare lå der i vannkanten. Dette er på ca 950 moh, så det er harde vekstvilkår for trærne... Det ser for øvrig ut til at dette blir mitt siste bidrag på et par dager. Grunnet dårlig nettilgang på turistforeningens hytter får jeg ikke lastet opp. Men jeg tar likevel bilder hver dag, og håper på å laste opp til helga. Endret 2. august 2009 av sverrelerre Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Likte begge bildene kjempe godt, begge hadde en spesiell stemning over seg som bare falt i smak. Bra jobba Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Farhovdtjønni, vakkert. Ble inspirert til sort hvitt landskaps-knipsing nå. Endret 5. august 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Flott svart-hvitt bilde, likte spes de greinene som kommer inn fra siden. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Takker for alle de fine tilbakemeldingene på søndagens bilde:-) Da var jeg tilbake fra fjellet, og har endelig tilgang til internett og datamaskin igjen... Det ble heldigvis litt tid til foto, så jeg satser på å laste opp et bilde per dag, så fort jeg får gått gjennom bildene. Vi begynner med mandag: Mandag 3. august Ved Gjuvsjåen D90 & 18-70mm: f/14 - 18mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det var et bilde som ga fin ro å se på.... RandiA Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Tirsdag 4. august Kveldsstemning ved Sandhaug D90 & 18-70mm: f/11 - 62mm Endret 7. august 2009 av sverrelerre Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det ble vakkert....fine farger. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå