Dr0pd0wn Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Heisann! Jeg har en side der man kan registrere seg og logge inn. Man får også tildelt en profil, med diverse tjenester. Blant annet kan andre poste i gjesteboken på de forskjellige tjenestene. Men det jeg ønsker er, at når jeg endrer et brukernavn via adminpanelet, ønsker jeg at brukernavnet endres i gjesteboken også, og når man bytter avatar, skal den nye avataren vises i alle tråder. Jeg har en idè hvordan man setter sammen dette, og det er antagelig veldig enkelt, men jeg får bare blanke ark når jeg prøver meg. Noen som kan gi meg et eksempelscript på dette? -Takk. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 For å pirke litt så hadde tråden passa bedre under databaser. I gjestebok innleggene i stede for å skrive inn brukernavnet i tabellen er det bedre at du skriver inn id'en på brukeren. Og så binder du id'en mot tabellen med brukere i. Lenke til kommentar
Dr0pd0wn Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 For å pirke litt så hadde tråden passa bedre under databaser. I gjestebok innleggene i stede for å skrive inn brukernavnet i tabellen er det bedre at du skriver inn id'en på brukeren. Og så binder du id'en mot tabellen med brukere i. Takk. Oppdaget feilen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå