Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ødelagte varer fra netthandelen

Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte noen varer fra netthandelen, og de kom relativt fort etter at jeg måtte forhåndsbetale. Hentet esken på posten og esken var i 100% fin stand. Da jeg kom hjem og åpnet esken så var den ene varen knust. Dvs, kjøpte 4 oppbevaringsbokser i glass. Hvor det var 4 forskjellige typer. Te, kaffe, pasta og en til. Den ene vi egentlig trengte var den som det stod kaffe på. Men det var selvfølgelig den som var knust. Esken til beholderene var i tillegg åpnet, men esken var fin.

Tok kontak med netthandlene via min side og fikk beskjed om å registrere en postskade. Postskade var det ikke. Begge eskene var fine. Det her var sendt knust fra netthandelen sitt lager. Skrev tilbake til dem at jeg betalt 46 kr for alle 4 beholderne tilsammen og det var bare kaffe beholderen som var knust. Spurte pent om de kunde sende meg kaffe beholderen.

Men de er ikke veldig imøtekommende for de henviser til posten, selv om det IKKE er postskade. Det virker ikke som at de leser det jeg skriver. Jeg legger selvfølgelig saken død, det er snakk om 46 kr. Hadde det vært any other nettbutikk så hadde de sendt ut varen gratis. Vet hverttfall komplett.no praktiserer det.

Så netthandelen.no er et avsluttet kapittel for min del. :thumbdown:

PS: Så et tidligere thread om netthandelen.no men fant ikke noe. Søkte etter det også. Så hvis det er dobbelt opp beklager jeg det.

:)

Endret av andyboy6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om esken var fin kan vel glass inni esken fortsatt knuses.. Fikk selv nettopp alle bilag fra regnskapskontoret for 2008 i posten i to store esker. Begge var helt fine, men da jeg åpnet den ene hersket det ville tilstander. Nå var det dåerlig pakket da, men de blir rimelig røft behandlet.. Jeg hadde gjort som jeg fikk beskjed om og meldt postskade.. Av prinsipp... Men det er nå meg ;)

Lenke til kommentar
Du kunne jo meldt postskade uansett da.

Men hvorfor er du så sikker på at den var knust før de ble sendt?

Man kan ikke si sikkert men selve esken fra netthandlen var i perfekt stand. Uten en skramme. Esken med beholderene som lå i esken var også perfekt uten en skramme, men den var åpnet. Derfor tror jeg ikke det er postskade.

Uannsett så blir det for dumt å registrere postskade for 46 kr, og jeg tror heller ikke det er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...