Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ser på TV at de selger en DVD spiller på Prix til 599,- Sonefri og støtter det meste av formater. Dessuten er den også veldig liten. Noen som har kjøpt denne? Eller vet hvilket merke det er o.l.? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Denver 182 heter den. Aner ingenting om kvalitet e.l. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 virka jo ganske grei den da? kompakt og sonefri! men.. prisen sier meg noe om litt mindre kvalitet. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 naboen min har ein slik dvd-spelar. han kjøpte den på spaceworld for 1800kr eller.no i jul. Den er absolut å anbefale. Spiller ALT anna enn DivX ol. MPEG, AVI, JPEG osv, det er bare å sette inn ein cd med det på. =) lurer på å kjøpe den eg.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 har netopp kjøpt funker fint den ja Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ringte Obs i dag, og da hadde de akkurat solgt de siste. Tenkte jeg kunne kjøpe en å ha her på kontoret siden de var så billige. Forresten har jeg hørt før at DENVER skal være et bra merke innen DVD.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Bra og bra, fru Hasselknippe...man får hva man betaler for...husker de spillerene som ble solgt på Rimi før jul, hvor halvparten datt fra hverandre En venn av meg bytta inn 2 stk Denver spillere før han fikk penger tilbake og kjøpte noe annet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vet ikke hvordan disse er, har bare hørt positiv omtale om "denver".. Ser de selger noen dvd spillere på Europris til 799,- også (ukjent merke) Den LG 4730 spilleren jeg kjøpte for snart et år siden til kr. 1450 på OBS, funker hvertfall som bare juling :smile: Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Min venn har dårlig erfaring med Denver iallefall, men klart han kan ha vært uheldig, eller noen andre kan ha vært heldige... LG bør være ok, tidligere het det jo som kjent GoldStar. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det var da rimelig Spiller den av mp3'z og? Kjekt som en cd spiller med mulighet for å spille av mp3'z på data cder og Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 spiller av ALT, dvs mp3 og cder, er ikke sikker på om den spiller av midi filer da.. men, det har ikke jeg testet... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har en Denver DVD-spiller, av den litt eldre typen (den er større en VHS'en...) og jeg er godt fornøyd, bortsett fra med fjernkontrollen. (bruker en pronto nå, så det problemet er løst) Spilleren kom faktisk godt ut i en test og! Mener jeg hørte den var bygd opp av deler fra Phillips og Panasonic. Uansett, jeg vet ikke hva som er tilfellet for den coop spilleren, men min erfaring med Denver er helt grei. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 har en dvd spiller som kosta 6k (gammel), og en Denver til 800 kr.. denvern spiller alt og Veldig bra! mye bedere kvalitet en den gamle. bruker kun den. er litt jalla mekanikk men super elektronik i den. anbefales. men seff.. om man kjøper sony eller noe til 1500++ så er det nok bere om man begynner å sammenligne. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Da kjøper jeg den i dag Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Noen som har åpnet denne ?!??! Kunne tenkt meg å demontere denne og montere inn i dashbordet på bilen Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 PLAYS DVD, CD, CD-R/RW, DVD-RW, DVD+RW, MP3, JPG KODAK PICTURE CD COMPATIBLE MULTIREGION RGB THROUGH SCART PAL/NTSC COMPATIBLE BUILT-IN DOLBY DIGITAL STEREO DECODER DTS DIGITAL OUTPUT DOLBY DIGITAL SURROUND SOUND OUTPUT ON SCREEN DISPLAY MULTI ANGLE FUNCTION SELECTABLE SCREEN FORMAT (4:3/16:9) SCART / S-VIDEO / COAXIAL / STEREO / VIDEO OUTPUT CONNECTIONS FULL FUCTION REMOTE CONTROL POWER: 110-240V ~50 HZ/60 HZ UNIT SIZE: 430(W) X 53(H) X 255(D) MM UNIT WEIGHT: 3,75 KG (G), 3,5 KG (N) 2 PCS. / EXPORT CARTON 2.700 PCS. / 40’ CONTAINER BARCODE: 5706751001635 Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hih, kanskje jeg skal skaffe meg et eksemplar jeg også da. Fikk ny cpu vifte idag, 46dB til 22dB, hah, det skal bli DEILIG. DVD player, yes please. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Hih, kanskje jeg skal skaffe meg et eksemplar jeg også da.Fikk ny cpu vifte idag, 46dB til 22dB, hah, det skal bli DEILIG. DVD player, yes please. jeg kjøper den om under 1 time Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 En kamerat av meg kjøpte den der.. I følge han står det i bruksanvisningen at den IKKE er sonefri slik det står i reklamen, den støtter sone 2 (det er hittil heller ikke registrert noen region hacks på dvdrhelp.com Og han sa den manglet en ledning også. "en litt stor, lang en" sa han.. antar han mener scart Men kameraten min er ganske noobish, så ta det med en klype salt :wink: Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis den ikke er sonefri eller du vil bytte sone: Forklaringen finnes på www.denver-electronics.com under support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå