Gå til innhold

BK Siberian Tiger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint! La meg ha det sagt :)

Kunne vært hakket lysere på høyre sida, og som sagt er ikke fokus på øyenene, noe som oftest tar seg best ut. Det er øynene man ser på først.

Liker det varme lyset og tigeren er jo fantstisk flott. Rammen rundt bildet tilfører ikke noe. Jeg anbefaler alltid å aldri bruke rammer. Det er bare forstyrrende.

Lenke til kommentar
likte bildet godt, og syns ikke rammen gjorde noe.

EXIF på bildet??

off topic: er bildet tatt i dyreparken i kristiansand??

Hei. Takker for det:)

Exifen: 210mm, F5, 1/250, iso:100

Bildet er ikke tatt i Norge :)

Dette bildet er tatt i fangenskap i Sverige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Synes bildet var herlig. Likte godt hvordan det var lyst på ene og mørkt på andre siden. Skulle jeg ha utsatt noe på bildet, så måtte det være at øynende kunne komme litt mer frem.. ellers perfekt

Lenke til kommentar
I dette nærbildet av Tigeren har jeg valgt å ha sterkt lys til venstre som en kontrast til øyenfargen. Er egentlig nysgjerrig på hva andre mener om det. Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger :)

Mvh Engvik

Wow, et fantastisk bra fanget øyeblikk!

Valget du gjorde i henhold til lys fungerer strålende. Selve blikket til tigeren gir meg følelsen av å se en eldre (dement ?...) utgave av arten. Litt trist på en måte, men likevel verdig nok til å pryde sidene til NG :thumbup:

EG

Lenke til kommentar
I dette nærbildet av Tigeren har jeg valgt å ha sterkt lys til venstre som en kontrast til øyenfargen. Er egentlig nysgjerrig på hva andre mener om det. Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger :)

Mvh Engvik

Wow, et fantastisk bra fanget øyeblikk!

Valget du gjorde i henhold til lys fungerer strålende. Selve blikket til tigeren gir meg følelsen av å se en eldre (dement ?...) utgave av arten. Litt trist på en måte, men likevel verdig nok til å pryde sidene til NG :thumbup:

EG

Takker for svar :) Denne karen her tror jeg var ganske gammel også :)

Lenke til kommentar

Lys/skyggekontrasten funker veldig fint for meg på slike motiv. Gir dybde til bildet. Hva med å kjøre en liten lighting på øynene for å få et litt mer intenst blikk? Er det lovlig retusjering om man ønsker den effekten? Eller er vi da over på manipulasjon?

Lenke til kommentar
Lys/skyggekontrasten funker veldig fint for meg på slike motiv. Gir dybde til bildet. Hva med å kjøre en liten lighting på øynene for å få et litt mer intenst blikk? Er det lovlig retusjering om man ønsker den effekten? Eller er vi da over på manipulasjon?

Takker for kommentar :) Jeg vil nok ikke retusjere på Tigeren i den forstand. Det vil bare gjøre bildet unaturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...