Engvik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 I dette nærbildet av Tigeren har jeg valgt å ha sterkt lys til venstre som en kontrast til øyenfargen. Er egentlig nysgjerrig på hva andre mener om det. Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger Mvh Engvik Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Veldig fin lys, og ikke minst utrykket på tigeren. Føler bare som om fokuset sitter mest på nesen enn øynene, men dette er bare småtteri. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Veldig fint! La meg ha det sagt Kunne vært hakket lysere på høyre sida, og som sagt er ikke fokus på øyenene, noe som oftest tar seg best ut. Det er øynene man ser på først. Liker det varme lyset og tigeren er jo fantstisk flott. Rammen rundt bildet tilfører ikke noe. Jeg anbefaler alltid å aldri bruke rammer. Det er bare forstyrrende. Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Takker for svar. Fokuset ligger mest på nesen. Det er vell det jeg er mest misfornøyd med. Hadde ikke mye tid under shooten. Rammer vil det altid være delte meninger om. Har selfølgelig versjoner uten. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 likte bildet godt, og syns ikke rammen gjorde noe. EXIF på bildet?? off topic: er bildet tatt i dyreparken i kristiansand?? Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 likte bildet godt, og syns ikke rammen gjorde noe.EXIF på bildet?? off topic: er bildet tatt i dyreparken i kristiansand?? Hei. Takker for det:) Exifen: 210mm, F5, 1/250, iso:100 Bildet er ikke tatt i Norge Dette bildet er tatt i fangenskap i Sverige. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Okei:) Har slike i bur her nede i sør og ser du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Synes bildet var herlig. Likte godt hvordan det var lyst på ene og mørkt på andre siden. Skulle jeg ha utsatt noe på bildet, så måtte det være at øynende kunne komme litt mer frem.. ellers perfekt Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Pent motiv og komposisjon. Skarpt. Likte ikke lyssettingen dog, kunne gjerne ha vært mer lys til høyre også, linjene på tigeren her blir for mørke etter mitt syn. Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Takker alle for tilbakemedlinger Endret 31. juli 2009 av Engvik Lenke til kommentar
myrk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Veldig fint. Kunne vel også tenkt meg at fokuset satt på øynene, men det funker fint som det er også. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det att fokusen er mest på nesa gir meg en litt rar følelse av att dette er en myk pusekatt i stede for en tiger å dette liker jeg.hehe. Rå stilig bilde. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I dette nærbildet av Tigeren har jeg valgt å ha sterkt lys til venstre som en kontrast til øyenfargen. Er egentlig nysgjerrig på hva andre mener om det. Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger Mvh Engvik Wow, et fantastisk bra fanget øyeblikk! Valget du gjorde i henhold til lys fungerer strålende. Selve blikket til tigeren gir meg følelsen av å se en eldre (dement ?...) utgave av arten. Litt trist på en måte, men likevel verdig nok til å pryde sidene til NG EG Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 I dette nærbildet av Tigeren har jeg valgt å ha sterkt lys til venstre som en kontrast til øyenfargen. Er egentlig nysgjerrig på hva andre mener om det. Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger Mvh Engvik Wow, et fantastisk bra fanget øyeblikk! Valget du gjorde i henhold til lys fungerer strålende. Selve blikket til tigeren gir meg følelsen av å se en eldre (dement ?...) utgave av arten. Litt trist på en måte, men likevel verdig nok til å pryde sidene til NG EG Takker for svar Denne karen her tror jeg var ganske gammel også Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lys/skyggekontrasten funker veldig fint for meg på slike motiv. Gir dybde til bildet. Hva med å kjøre en liten lighting på øynene for å få et litt mer intenst blikk? Er det lovlig retusjering om man ønsker den effekten? Eller er vi da over på manipulasjon? Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Lys/skyggekontrasten funker veldig fint for meg på slike motiv. Gir dybde til bildet. Hva med å kjøre en liten lighting på øynene for å få et litt mer intenst blikk? Er det lovlig retusjering om man ønsker den effekten? Eller er vi da over på manipulasjon? Takker for kommentar Jeg vil nok ikke retusjere på Tigeren i den forstand. Det vil bare gjøre bildet unaturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå