SunnivaT Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Beklager hvis jeg poster dette feil, er første gangen Jeg håper i hvertfall at noen kan hjelpe meg. Har et 450D, og hadde i grunn tenkt å beholde det en stund til, og heller kjøpe optikk i første omgang. Dermed begynte jeg å undersøke bruktmarkedet etter en Canon 50mm 1.4, men ettersom ting sjelden går etter planen sitter jeg nå og vurderer: Canon EOS 40D hus + originalt vertikalgrep med objektivet jeg i utgangspunktet skulle kjøpe, nemlig Canon 50mm 1.4 og 4 GB Minnekort (ikke sikker på hvilken type dette er, så verdien her kan variere). Forhåpentligvis er (bør?) batteri + lader, CD-er og overføringskabel (evt. andre småting jeg ikke kommer på i farta) med i prisen. Dette har jeg selvfølgelig tenkt til å spørre om. Er det normalt at batterigrep selges inkl. batteri? Utstyret ble kjøpt i fjor. Prisen er på 8500 NOK. En kjapp undersøkelse rundt om kring på nettet forteller meg at billigste pris til sammen blir rundt 10-11 000,- for tilsvarende nytt utstyr. Synes dere at bruktprisen virker overkommelig? Hva bør man regne med (sånn ca) av pris på dette utstyret, et år gammelt? Hadde blitt veldig takknemlig om noen tok seg tid til å svare på dette Endret 30. juli 2009 av SunnivaT Lenke til kommentar
SunnivaT Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Ingen som har noen formening om dette? Hadde vært fint om jeg kunne få en viss anelse om det er et godt kjøp eller ikke, i løpet av dagen Lenke til kommentar
torve Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ingen som har noen formening om dette? Hadde vært fint om jeg kunne få en viss anelse om det er et godt kjøp eller ikke, i løpet av dagen Synes ikke du sparer all verden på dette der. 7000-7500 hadde vært en grei pris. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 En tommelfinger-regel sier 70% av rimeligste av DAGENS nypriser. Prosenten går litt opp om det er et veldig eettertraktet kamera/objektiv og tilsvarende ned om etterspørselen er lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå