netti80 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har en citroen xantia 98 mod. Veldig fornøyd med bilen, men nå virker ikke rattet som det skal. Har blitt veldig tung, som om servoen er borte, men går litt i rykk og napp. Snur jeg jevnt på rattet, følger dekkene ujevnt og følger altså ikke rattet. Har fylt på hydraulikkolje, men ingen forbedring. Det er så vidt jeg har hørt ingen piping noe sted. Noen som vet hva det kan være? Virker som en dyr affære i allefall...:o( Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei. Høres enten ut som om det er lite med væske/lekkasje på servoen din, eller at den er heelt på grensen til å ta kvelden.. Så jeg ville først ha sjekket om jeg fant lekkasje ved "klokka" (aka forstillinga), etter det ville jeg ha dobbeltsjekket at du helte væske på riktig sted. Hvis alt ser ut som er i orden, så må du bytte servo.. Koster litt penger Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvordan ser reima ut som driver servopumpa? Ofte samme som driver generator osv. Du kan også ha fått luft i systemet. Da må bilen løftes opp så forhjula står fritt mens du vrir rattet fra side til side. Pass på at du bruker riktig olje! Lenke til kommentar
netti80 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Nå funker det igjen :o) Var en del på styrestaget som hadde kilt seg fast. Delen måtte byttes, men nå går den som en kule igjen. Pris 3500.- Så olje og reim og servo var på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå