Robocoop Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Selv etter reinstall må jeg logge inn på nytt overalt. Nå har jeg gått over til Google chrome foreløpig Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Alternativer/options. Jeg er nok ikke så dum. Alt det der er prøvd, med labert resultat. Noe skjedde da maskinen frøs for litt siden og jeg måtte reparere MBR. Kanskje om jeg fjerner alt FF relatert med registerrens? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Finn en skjult fil eller noe som heter AppData på Mine Dokumenter eller noe sånt, hvis du finner en mappe eller noe som har noe med Firefox å gjøre, slett den. Da tilbakestiller du Firefox tilbake som den var rett etter du innstallerte det. Merk at du kan miste bokmerker, skins og sånt. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Robocoop, fant du problemet? Sliter med det samme.... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Problemer med cookies. Sjekk om du ikke har satt Fx til å slette disse etter endt økt Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 KAn si at løsningen var som sagt ovenfor. Å slette AppData mappen. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 KAn si at løsningen var som sagt ovenfor. Å slette AppData mappen. Det er vel strengt tatt ingen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå