noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Fungerer bra! Noen forslag til Access makroen? Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Oj....trenger en liten endring... Skulle installere i nettverk, og har ikke tilgang til å leggt til ting i Start menyen... Kan du fjerne den delen fra installasjonen?? noccy Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Den som jeg har lagt ut nå lager ingen snarveier. Pathen er registrert så du kan feks bruke Kjør->Clicktime Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Versjon 0.9.2 er lagt ut på www.sether.info! Denne logger alle museklikk (alle kanpper) , hvorsomhelst .... Har du lagt inn mailto:[email protected] av loggen i programmet Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Versjon 0.9.2 er lagt ut på www.sether.info! Denne logger alle museklikk (alle kanpper) , hvorsomhelst .... Har du lagt inn mailto:[email protected] av loggen i programmet ??? Den skjønte jeg ikke :o Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tenkte bare på spyware Tror ikke hvor ofte noccy trykker på musa er spennende info. Men tanken var god Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du skriver det jo selv : "Denne logger alle museklikk (alle kanpper) , hvorsomhelst ...." Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du skriver det jo selv : "Denne logger alle museklikk (alle knapper) , hvorsomhelst ...." Men loggen er nok begrenset til en textbox i programmet. Men sånn i teorien er det ikke noe problem å maile det ut eller sende til en web-side... Men det sier jo ingenting av mening annet enn tiden mellom museklikkene Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 ..Dessuten skal jeg bruke programmet på et nettverk som ikke er tilknyttet internett Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Noen som har innspill på Access makroen jeg nevnte tidligere i tråden? Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det kunne kanskje vært imorsomt å høre hvordan du skal bruke det? Litt detaljer? Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 hmmmm......Den vil fortsatt legge til snareveier...... :smile: Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 hehe ja... Jeg skal bruke den til å lage en presentasjon i en accessapplikasjon. Skal vise frem informasjon fra en rekke ulike tabeller koplet sammen i et skjema. ClickTime bruker jeg til å time hvor fort jeg vil bla igjennom postene. Resultatet av denne manuelle gjennomføringen legger jeg inn i en egen kolonne, og Makroen skal hente disse verdiene. Det blir nesten som en presentasjon i powerpoint, men datamengdene gjør at det virker lettere i access. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Vil få legge inn en liten protest her.. Verdens enkleste program = print "Hello World!"; Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Enig med deg Torbjørn! ;-) Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Vil få legge inn en liten protest her.. Verdens enkleste program = print "Hello World!"; Den er nok en ubestridt ener der ja... Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hmmmm......Den vil fortsatt legge til snareveier...... :smile: har ikke tid til å se på dette nå, skal sjekke det i kveld og evt lage en beskrivelse av hvordan du gjør det manuelt Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 oki - ser ut til at den som ligger ute nå er den første versjonen (0.9.0) Lenke til kommentar
noccy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 løste forresten det med snareveiene ved å logge meg på utenfor nettverket...... :smile: Alt i orden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå