Gjest Guest_dada_* Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hallo. For ett par måneder siden oppdaget jeg noen hvite hårstrå på toppen av hodet, dette er en pigmentflekk som plutselig har dukket opp. Det er stygt og det synes veldig godt siden jeg har brunt hår. Er det noen måte å få fjernet dette på? Folk kommenterer det og jeg erger meg over det hver gang jeg ser meg i speilet. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ta kontakt med hudlege eller fastlegen din, de kan studere og henvende deg videre. Vær klar på at du er nødt til og fjerne håret på pigmentflekken samt rundt når du skal fjerne den. Du vil da ha en plass uten hår om du ikke skreller deg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_dada_* Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 For no drit. Er det ingen andre alternativer? Frister ikke å bli skalla, forresten så syntes at det kommer mer og mer hvitt hår nå i det siste Blir flekken bare større og større? Og kan den ikke forsvinne av seg selv etterhvert? Det ser så stygt ut med brunt hår og et område med hvitt hår på toppen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått dette, jeg er jo bare inne hele tida og har fått skryt av legen at jeg har en bra og sunn hud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå