TheOats Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Noen som vet om en bra plass å kjøpe bukser som er vide i benene? Men helst uten masse lommer osv, vil ikke at de skal se "Goth" eller "hiphop" ut =P Vil bare ha dem enkle (og vide). Endret 1. august 2009 av TheOats Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvor vide da? Baggy, eller bare romslige penbukser? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Vel jeg har et par som er ca 32 cm på tvers når jeg legger dem ned og måler, så rundt der omkring. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Ingen her som går i annet en tettsittende bukser? =P Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) har du vært i butikkene å sett? Finner mange bukser som ikke er tettsittende. Bruker aldri "trange" bukser og alle er vide i benene. Endret 10. august 2009 av RuneMK Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg ville holdt meg langt unna Blend hvis jeg var deg, hvis du ikke går for harry-looken da... Vet ikke hvor du bor, men er det i Oslo-området er Sten og Strøm et bra sted å lete. Der har de et godt utvalg jeans fra mange forskjellige merker, og du vil sikkert finne noe du liker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Du trenger med andre ord jeans som er et sted mellom standard- og loose fit. Levi's finner du så godt som over alt. Se om noen av disse modellene er noe du kunne tenkt deg http://www.jeans-online.pl/index.php?levis...b0fe3a8ed3d3e20 http://www.jeans-online.pl/index.php?levis...eans-blue-jeans Endret 31. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Takker for forslagene Jeg fant noen jeg likte på Motehuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå