kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) "Jeg syntes du er en fantastisk person, jeg er glad i deg. Skal vi være sammen?" *Henge seg på* Edit: Og for all del: Vær deg selv, ikke "tøff" deg. Kroppskontakt funker vel også bra, men ta det rolig. Tafsing og klemming på rumpa blir sikkert ikke så godt mottatt. :!: Endret 1. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da var jeg endelig kommet hjem. Loka rundt med jenta siden kl 08.30 Fikk ikke sagt det jeg ville si.. Vi snakket om mye rart og flirte, så på hverandre. Trur jeg venter til skolestart, da håper jeg de spørr igjen ;D Skal få sagt det før viss jeg er alene med henne! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du får få taki hu før ferien er slutt. Si det rett ut. Hvis du liker henne så godt, så tørr du å spørre. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvis du er flau, så sier du det. Vær ærlig med henne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Takk, må prøve og gjøre dette når jeg møter henne neste gang! Takk igjen til de som hjelper meg, dette blir mitt første forhold, viss jeg får henne da Har veldig liten erfaring ;P Sovnet ikke før kl 4 i natt.. Tenkte på henne hele tiden Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 jeg skal gi deg noen flere tips når jeg kommer hjem, sitter på en ræva pc på hytta drar imorgen ;D har vært i nesten samme sutiasjon selv, tror kanskje vi alle har det^^ Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Lykke til Endret 21. april 2011 av exlan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg syns du nå burde spørre henne direkte. Men spørre veninna er jo også en mulighet. Gratulerer med bruker Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Spør nå bare. Flaut, men verdt det. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 du burde heller spørre hu, hvis du får et nei så får du ett nei. men tror du kommer til å få et ja skjønner at du synes det er vanskellig å spørre hu, men du får bare manne deg opp til det HUSK! aldri spørr på mld, aldri få noen andre til å spørre for deg. ta med deg hu alene en plass og spørr hu da ;D Lenke til kommentar
Gjest Guest_17 år Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Spør henne i morgen, gå på døra til henne, snakk med henne og si hva du føler, hun sier selfølgelig JA!! Og så kysser du henne, og dere er som sola og månen på himmelen Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) m Endret 22. januar 2011 av exlan Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) m Endret 22. januar 2011 av exlan Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Uff.. Nå blir hun vel kapra av en eller annen eplekjekk kis i klassen deres. @Edit: Hmm.. Ser at jeg virket litt frekk nå, men du må bare manne deg opp og si hva du føler. Nytter ikke å sende brev til henne i timen mens du gjemmer deg bak pulten. Fortell henne at du liker henne på et passende tidspunkt. Mao; Ikke på skolen, når hun henger med alle veninnene sine. Endret 19. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det skjer med deg som mange andre, du tør ikke spørre. Hun blir tatt av en annen. That's life. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) m Endret 22. januar 2011 av exlan Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '20' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kongebra, gratulerer! Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) m Endret 22. januar 2011 av exlan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå