Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt 13, finne ut om jenta liker meg?

Gjest Guest_0009

Anbefalte innlegg

"Jeg syntes du er en fantastisk person, jeg er glad i deg. Skal vi være sammen?"

*Henge seg på*

Edit: Og for all del: Vær deg selv, ikke "tøff" deg. Kroppskontakt funker vel også bra, men ta det rolig. Tafsing og klemming på rumpa blir sikkert ikke så godt mottatt. :!:

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg endelig kommet hjem. Loka rundt med jenta siden kl 08.30 :) Fikk ikke sagt det jeg ville si.. :blush: Vi snakket om mye rart og flirte, så på hverandre. Trur jeg venter til skolestart, da håper jeg de spørr igjen ;D Skal få sagt det før viss jeg er alene med henne!

Lenke til kommentar

Takk, må prøve og gjøre dette når jeg møter henne neste gang! Takk igjen til de som hjelper meg, dette blir mitt første forhold, viss jeg får henne da :) Har veldig liten erfaring ;P Sovnet ikke før kl 4 i natt.. Tenkte på henne hele tiden :love:

Lenke til kommentar

du burde heller spørre hu, hvis du får et nei så får du ett nei. men tror du kommer til å få et ja ;) skjønner at du synes det er vanskellig å spørre hu, men du får bare manne deg opp til det ;) HUSK! aldri spørr på mld, aldri få noen andre til å spørre for deg. ta med deg hu alene en plass og spørr hu da ;D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_17 år

Spør henne i morgen, gå på døra til henne, snakk med henne og si hva du føler, hun sier selfølgelig JA!! Og så kysser du henne, og dere er som sola og månen på himmelen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Uff.. Nå blir hun vel kapra av en eller annen eplekjekk kis i klassen deres. :roll:

@Edit: Hmm.. Ser at jeg virket litt frekk nå, men du må bare manne deg opp og si hva du føler. Nytter ikke å sende brev til henne i timen mens du gjemmer deg bak pulten. :p

Fortell henne at du liker henne på et passende tidspunkt. Mao; Ikke på skolen, når hun henger med alle veninnene sine.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller.

I henhold til retningslinjene ble '20' innlegg slettet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...