Gjest Guest_0009 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei, er en gutt på 13 år. Liker en jente på samme alder. Denne jenta har spurt meg før om vi ville være sammen. Jeg svarte egentlig ikke.. var masse folk her og der, er ganske så sjenert ;P En av foreldrene mine er sjef i en aktivitetsklubb så de hadde møte. Moren til jenta var også der(styret). Jenta var med henne også. Vi hjalp de litt, så gikk vi ned i en kjeller og spilte biljard. Vi hadde det ganske artig og pratet. Trur kanskje hun liker meg ? Jeg er iallefall keen på henne Hva skal jeg gjøre? Har nesten ingen erfaring og er ganske så sjenert. -Takk Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "vi ville være sammen" sier vel at hun... vil være sammen med deg? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Som sagt, er jeg ganske sjenert. Hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 I en alder av 13 er hun sikkert like "rookie" som du er. Går ann å snakke med henne, fortell henne at du avslo henne fordi du er litt sjenert, og at det var så mange folk der. Hvis du ikke er alt for sjenert, altså. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja, på din alder er forsåvidt bare å gå bort til henne og spørre om hun vil være sammen med deg. Hvis hun lurer på hvorfor du ikke svarte sist, bare sier du at det var litt mange folk rundt dere lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Takker for tips, men har dere noen flere ;D? Dette: Ja, på din alder er forsåvidt bare å gå bort til henne og spørre om hun vil være sammen med deg: Synes det virker for barnselig kan du si. Det var noe jeg gjor når jeg gikk i 1-2 klasse ;P Når hun spurte meg fikk hun venne sine til og spørre. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 finn på noe en gang bare du og henne. så får dere snakket sammen litt kanskje funnet på noe gøy. hvis du merker at det er noe mellom dere så er det jo bare å spørre, bedre å ta sjangsen og få ett nei enn å aldri spørre Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Takker Skal få prøvd noe av dette. Dere kan vel titte innom her noen ganger og se hvordan det går ;D? Kan ta litt tid. Vi skal møtes om 3 dager, pga et arrangement. Kjørte nettop til henne, vi skulle levere noe. Øyekontakt med en gang Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Som sagt, er jeg ganske sjenert. Hvordan skal jeg gå fram? Jeg skjønner ikke hvorfor du bare spørr. Du kan jo hvertfall ta den konklusjonen at hun er keen på deg, hun har jo spurt deg før. Endret 30. juli 2009 av Nopros Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Keep us updated! Det er bare å spørre om hu vil være sammen med deg i den alderen egentlig. Det var sånn jeg ble sammen med kjæresten min. Var 13 da vi ble sammen, gått to år nå og vi er fortsatt sammen Så det kan nok funke selv om man ikke gjør det på den "voksne måten"! Endret 30. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
essi Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Vil egentlig bare kommentere at jeg syns du har et godt språk til å være tretten, ihvertfall i forhold til ... de trettenåringene som jeg vanligvis ser skrive på Internett :3 Litt mer on-topic sier jeg meg enig med warwolden, dere får se hvordan det utvikler seg. Lykke til med det arrangementet Endret 30. juli 2009 av essi Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kjenner henne egentlig ganske godt Vi er i samme høyde, noe jeg liker veldig godt. Får ikke edita inn ekstra ting så må nesten spamme litt her ^^ Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kjenner henne egentlig ganske godt Vi er i samme høyde, noe jeg liker veldig godt. Får ikke edita inn ekstra ting så må nesten spamme litt her ^^ Alle vet jo at jenta skal være litt lavere da! neida, det er en smakssak det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Litt lavere her hun ;P Jeg er 179cm hun er cirka 176-177cm i think. Nopros: Nei jeg holder ikke ut så lenge ;D Vil prøve og starte noe som utvikler seg over litt tid. Får håpe at før ballet har vi kanskje noe bra. Blir og oppdatere om 3 dager og etter skolestart. Viss det ikke skjer noe før da =) Ellers blir jeg og skjekke her mye om hva folk skriver. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Litt lavere her hun ;P Jeg er 179cm hun er cirka 176-177cm i think. Nopros: Nei jeg holder ikke ut så lenge ;D Vil prøve og starte noe som utvikler seg over litt tid. Får håpe at før ballet har vi kanskje noe bra. Blir og oppdatere om 3 dager og etter skolestart. Viss det ikke skjer noe før da =) Ellers blir jeg og skjekke her mye om hva folk skriver. 13 år gammal jente som er 177cm høy? Holy fuck, I smell giant! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kan jeg si dette til henne: Vil du ha en tyggis. Litt etterpå: Vil at du skal vite en ting, jeg er glad i deg. Da får vi se hva som skjer =) Funker det ? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ev. "jeg syntes du er en fantastisk person, jeg er glad i deg. Skal vi være sammen?" savnesavne 7 klasse Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Takker extreme Nopros: jeg visste at du tenkte på det, vi er ment for å være sammen blabla. Trukke jeg tar den ;P Får håpe på det beste Oppdaterer i morgen, blir og følge med hva folk skriver Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mitt forslag ville vært å dra henne i håret, men ser ut som du har fått bedre svar, så lykke til. Ikke smell ho på tjukka da, kompis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå