EinarEriksen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Android-telefonen med menysystemet HTC Sense er på lager. Les mer Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det begynner å komme seg, men det skal til litt mer før jeg skifter ut iPhonen :-) Lenke til kommentar
Radieer Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvis jeg kjøper HTC Hero med det engelske operativsystemet, kan jeg da oppdatere til norsk senere? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Viser forøvrig til HTC Hero samletråden: https://www.diskusjon.no/index.php?s=amobil...owtopic=1135966 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig... Ingen av de som har testet telefonen har klaget på dette, derimot det motsatte. Mange har derimot roset HTC fordi den er så mye bedre å holde i med den "hoppbakken".. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja på bildene ser den bra ut i hånden men jeg snakker om og ha den i lomma Hva om du er av det kvinnelige kjønn som ofte går med veldig stramme jeans? Og den hoppebaken kommer jo til og brekke om den i det hele tatt for plass i lomma xD Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jenter i veldig stramme jeans velger vel heller ikke å ha mobilen i lommen, så det problemet klarer jeg ikke helt å se. Men jeg er litt skeptisk til den selv, så den må nok "prøvebæres" for den evt. blir kjøpt. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 djiiiises.. hvor mye stikker den ut??? lissom.. faen ha en flat tellefon i lomma er joh cleeen umuli.. låre er joh ikke flatt.. Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig... Noe sier meg at du pleier å gå i veldig trange skinnbukser. Hvis du er av den typen, passer en iphone utmerket til din stil. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er fremdeles litt i tvil. Trur Android treng å optimaliseres litt til (håper det skjer ihvertfall), og det trengs litt meir Android-konkurranse på markedet før eg kjøper. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Spør du meg ser den ubrukelig ut med den lille "gappen" nederst..åssen skal man kunne ha en så stor mobil utformet som en hoppbakke ned i lomma? Det må jo være praksisk umulig... Noe sier meg at du pleier å gå i veldig trange skinnbukser. Hvis du er av den typen, passer en iphone utmerket til din stil. Jeg tror den blir for bred og vil knekke.. :/ gå heller for sony ericsson w890. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Denne er på vei i posten, gleder meg! Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 På bildet ser disse telefonene litt mer uoverkommelig enn de er i virkeligheten! Hvis du ser på de faktiske proporsjonene vil du se at telefonen egentlig er ganske så liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Store forskjeller fra Magic? Hadde tenkt å kjøpe meg Magic til høsten, men kanskje jeg skal revurdere.. Hva er det som er bedre med denne? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Synd ned bananbøyen nederst Hadde bestillt denne nå, dersom det ikke hadde vært for den motbydelig bøyen. Skjønner ikke hva de tenker med. Ok, de tenker nytt. Greit, de skal vekke oppsikt. Ja, virker som de fleste ikke har noe i mot bøyen. Men hva med oss som faktisk har noe i mot den? Ja, HTC. De gidder vi ikke selge til. Lenke til kommentar
Peach_Pork Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "men hva med oss som faktisk har noe i mot den? Ja, HTC. De gidder vi ikke selge til." For det første så vil de nok gjerne selge den til deg selv om du misliker den. For det andre så virker det som om de fleste ikke har så mye imot det, eller liker den, så designhoppet later til å være vellykket. Hvis du misliker bøyen så har du jo HTC Magic med en noe svakere prosessor uten sense. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hmm...dette begynner å se ut som et alternativ til P1i-en min. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvor mye bøy er det egentlig? Det ser ut som om de 45°vinkel bildene gir et litt overdrevent inntrykk. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Venter til den daler litt i pris, så er det kjøp på HTC Hero eller en eventuell nykommer i samme prisklasse med Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg