Juden Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva vil dere anbefale av Call of duty - Modern warfare eller World at War? Skal kjøpe og har aldri spilt Cod før. På PS3 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Modern Warfare så klart. Ingen tvil. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Begge er vedlig bra og gjennomført. Spørs hva du liker best, WW2 eller moderne krigsspill. Tviler på at du kommer til å angre om du kjøper hverken eller. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg ville kjøpt MW først, men det blir jo litt hva du liker, som det sies over her. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Moderne krigføring, ja takk. Min favoritt, og så er oppfølgeren om hjørnet om ikke lenge . Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 begge er gode spill, men foretrekker cod4 som sagt. mest fordi banene på både single og multiplayer er en del bedre og perksene/unlockene i multiplayeren føles mer passende til den moderne krigføringen enn i andre verdenskrig. men begge er gode spill og du blir nok fornøyd uansett hva du velger Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva flesteparten har sagt Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) http://vgd.no/kultur-og-fritid/spill/tema/...bedere-en-cod-5 Endret 5. august 2009 av Dopegame Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Call of duty 4 så klart =) det er best av alle mp spill per dags dato (fps) Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Modern Warfare! Og jeg garanterer det at du kommer til å elske det! Hvis du skal spille online/multiplayer: Call Of Duty 4 Hvis du bare skal spille oppdrag: Call Of Duty 5 Enkelt og greit Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Synes CoD 4 er bedre på singleplayer også, jeg... Bortsett fra om du skal spille coop, det forbedrer World at War en del... MEn allikevel er CoD 4 bedre på sp Lenke til kommentar
gunz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 cod 5 siden det er gøyere med nazizobies, cod 4 er kjedelig Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 CoDWaW er latterlig dårlig i forhold til CoD4. Jeg har spilt CoD4 siden det ble sluppet, og synes fremdeles det er gøy. Waw spilte jeg i en uke før jeg la det bort, har ikke spilt det siden. Det er dystert, kjedelig, og dårlig balansert. Rett og slett et skikkelig drittspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå