Herr Brun Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ehh, nevn ett studie som krever fysikk 2. Lenke til kommentar
Constant Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ehh, nevn ett studie som krever fysikk 2. Hehe, sant ;p Men det var ikke poenget mitt. Det var kun et teoretisk eksempel jeg kom på i farta. Forkortelsene foregår på samme måte for Kjemi 2 og Biologi 2 som Fysikk 2 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Takk for mye nyttig info! Litt vell off topic nå kanskje: Har lest flere plasser at opptak til ingeniørstudier etter ett årig forkurs, kun er basert på resultatene fra forkurset. Har lest det motsatte her på forumet, og når jeg sendt en mail til NTNU for og spør, sa de at vgs karakterer teller(mulig jeg spurte litt uklart). Blir karakterpoeng regnet ut på samme måte etter forkurs som etter påbygg, eller ikke? Det er kun karakterene fra forkurs som teller på poengene dine, ikke 1. og 2. klasse vgs. Man får heller ingen fordypningspoeng slik man får på allmennfag (men noe av dette har vel blitt fjernet nå?). Endret 3. august 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå