Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyd som lagger og "knaker"

Anbefalte innlegg

Det har oppstått et veldig irriterende problem for meg etter at en ny oppdatering til WoW kom ut for ca. 1 uke siden.

Det som skjer: Jeg spiller WoW på Ultra Quality og plutselig begynner lyden å hakke (både på WoW og Spotify/Ventrilo). Samtidig som lyden hakker, så dropper FPS min ned veldig. For å fjerne noe av laggen, må jeg ta alle video settings ned på LOW. Og jeg som liker bra grafikk på spilla mine, kan ikke spille på LOW :o (skam)

Leste mye på forums og fant ut at det er flere som har dette problemet, men ikke fått no realt svar enda. Jeg deletet Cache, WTF og Interface folder på WoW folderen, som de mente skulle fikse problemet... Fortsatt lagg. Så sa de at jeg burde ta en dxdiag på "Kjør". Da den kjørte testen kom det opp en error som jeg ikke skjønner noe som helst av. OG DET ER HER DERE KOMMER INN! :D

Slik så erroren ut:

-Filen ctaud2k.sys er ikke digitalt signert, noe som betyr at den ikke har blitt testet av Microsofts WHQL (Windows Hardware Quality Labs). Du kan kanskje få en WHQL-logosertifisert driver fra maskinvareprodusenten.

EDIT: Føler du det er no viktig info som mangler, så er det bare å spørre.

Endret av Trulsz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...