Gå til innhold

String-tanga (g-streng) på gutter.


Anbefalte innlegg

Pussig hvor mange gutter som enten ikke kan lese, eller kanskje tror de er jenter:

 

Hva synes jenter om dette?

 

 

 

Ikke så mange som har valgt å svare...

Selv om det er litt morsomt å høre hva dere gutta sier uansett da, bare dere leser første posten.

Men dere er litt for raske til å komme med usaklige svar. Svarene som kan kalles usaklige er det fordi dere har unnlatt å begrunne.

 

iNeo: begrunn

Overdox: Totalt usaklig.

nomore: Funker, men litt dårlig med begrunnelse.

Blomsterbob: Innlegg 1, usaklig. Innlegg to: OK, men hva blir egentlig forskjellen egentlig mellom en fin damerumpe, og en fin hårløs mannerumpe?

Vertical^: OK, hadde kanskje vært morro med begrunnelse på innlegg 1. ;)

Gypsy: begrunn

krs1: som jeg svarte rett etterpå...

Pasient: begrunn

 

Det er alltid viktig å begrunne svar om de er korte utsagn.

Er null poeng å komme til en diskusjon om det eneste man vil si er "nei, jeg er uenig" dersom man ikke kommer med noe grunnlag til svaret. Da har man ikke kommet med noe konstruktivt, og posten er bare for å øke sitt anntall innlegg. eller?

 

Så for å spesifisere poenget mitt:

Gutter svar gjerne, men saklig og med begrunnelse, selv om jeg i utgangspunktet er ute etter meningen til jentene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, la oss si det slik. Det er som å bruke maskara, det ser fint ut på noen men absolutt, under alle omstendigheter som finnes: Det er ikke fint på menn.

 

Vi er maskuline, de er feminine. Vi liker rumpe, de liker... Uhm, hva-enn de ser etter. :)

 

Kort sagt: Det er kultur. Vi kan ikke omvende ting til kultur, da blir det bare surmelk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...