TommyBr Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Her går vi ut ifra at det ikke er snakk om de som faktisk er hårete, men de som faktisk gidder å ta seg tid til å fjerne det. Men det er en helt annen diskusjon. Hadde nemlig en diskusjon med en kamerat av meg (som tilfeldigvis er homse ) og han liker det. Hva synes jenter om dette? Hvorfor er det fint eller ikke. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Synes g-strengene kan være forbeholdt jenter jeg. Lenke til kommentar
TommyBr Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 men så ville jeg jo ha jentenes mening da. Lenke til kommentar
TommyBr Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Jentene har tydeligvis ingen mening om dette, eller av en eller annen merkelig grunn avstår fra å svare.... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er deilig. Å du slipper å tørke deg og hvis du bare bytter g strengen ca 2 ganger om dagen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er deilig. Å du slipper å tørke deg og hvis du bare bytter g strengen ca 2 ganger om dagen Takk for den! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ikke jente, men bifil, så det går vel på det samme? Uansett, ikke noe eg trakter etter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Om jeg skal være deilig så drar jeg bare speedoen/boxeren opp i ræva, da blir det akkurat som en g-streng. Du kan egentlig gjøre det med alle typer undertøy, om du velger litt små størrelser. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 lol, blird et ikke litt trangt forran? Lenke til kommentar
Lysegul Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er jente (som har hatt jentekjæreste) og synes g-streng er det mest usexy plagget som finnes uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er jente (som har hatt jentekjæreste) og synes g-streng er det mest usexy plagget som finnes uavhengig av kjønn. Ikke enig. G-streng på tynne, pene og hårløse jenter (Ekskludert hodehår) = Win Alt annet = Phail! Menn med G-streng = Phail! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Får vel litt av den samme effekten viss du er svett og har en silkeboxer Synes g-streng brude brukes av jenter, og bare jenter. Lenke til kommentar
TommyBr Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Da ble det ihvertfall litt diskusjon rundt temaet. Personlig, liker det både på jenter og gutter så fremt enden har riktig form. Har selv fått komplimenter på dette, så hender jeg bruker dette selv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vær sin lyst sier nå jeg Blir jo opp til en hver. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er det mest homsete og styggeste som et mannfolk kan dra på seg. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 mmm hårete mannerompe med g streng. me wants.. eller ikke Lenke til kommentar
TommyBr Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Hehe. enig der, men det var også derfor jeg spesifiserte at det skulle gjelde de som faktisk tar seg tid til å fjerne det. Er veldig mange gutter/menn som fjerner mye/alt kroppshår. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er veldig mange gutter/menn som fjerner mye/alt kroppshår. På samme vis som at det er veldig mange gutter som handler brunkrem/kjøper bukser i jenteavdelingen/diskuterer mote i fullt alvor på nettet. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) G-streng på gutter? He-he-he-HELL no! Lilac1, svaret ditt var mektig bra ^^ Endret 1. august 2009 av Pasient Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 diskuterer mote i fullt alvor på nettet. Så dette er forbeholdt kvinner? (Kan se et snev av ironi om dette var meningen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå