habbabster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg har hatt Logitech G5 i noen måneder nå og har ikke hatt noe som helst problemer med den. I går bestemte jeg meg for å oppgradere musematten min til en litt bedre en. Valget falt på Roccat "Sense". Med en gang jeg prøvde musa oppå musematta merket jeg at noen ikke var som det skulle være. musepekeren hoppet litt hit og dit og det var ikke noe som helst presisjon. Musa har ikke hatt no problem på musematter av plast eller andre harde overflater. Noen som har opplevd noe lignende med G5 og Roccat sense? Kan det være dårlige Glides under musa eller er det laseren? Endret 30. juli 2009 av habbabster Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå