Thomisa Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei! vet dette er offtopic men fant ikke noe relaterte kategorier, og siden dette er en aktiv kategori spør jeg her! Ja, jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe en universalkontakt sånn at jeg kan bruke mine elektriske ting i USA, drar neste Onsdag så haster : ) mvh thomas Lenke til kommentar
Androish Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) For kunn pc'n din så vill jeg tippe at det går fint ann å bare bytte ut ledningen inn til adapteret på strømledningen. De aller fleste adapter er laget både for det europeiske og det amrikanske strømnettet. Ledningene er en standard så de får du tak i nesten overalt. Anngående hvor du får tak i universalkontakt, så er de å finne på de aller fleste databutikker/elbutikker men om du ikke finner så er det ganske garantert at de har det på gardemoen. Endret 30. juli 2009 av Androish Lenke til kommentar
Fogerty Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tror de har det på Clas Ohlson. Uansett så selger de det overalt i USA og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå