Kenneth Solfjeld Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Skal på nett med FF, men jeg får ikke åpnet nettleseren. Får beskjed om at den allerede er åpen, og at jeg må lukke den først! Finner heller ikke prosessen som tilsynelatende surrer og går. Det hender jeg må restarte maskinen. What to do.. Endret 30. juli 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du finner ikke prosessen i Task Manager? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Finner ikke ut hvilken av prosessene i task manager som relaterer til firefox. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 firefox.exe er den som gir meg den meldingen i blandt, når jeg åpner Firefox igjen rett etter å ha lukket det og ikke gitt Firefox tid til å slutte av. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Her er det snakk om at problemet vedvarer. Har forsøkt opptil 30 min. før jeg har måtte restarte maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå