Pizzaen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hei. Jeg spilte nettopp igjennom Call of Duty 4 og Prototype og jeg likte veldig godt sniper delen i Call of Duty 4 og snike delen av Prototype. Også lurer jeg på om noen vet om noen slike snike eller sniperspill som er noe av det samme som de spillene jeg har nevnt? Må helst være singleplayer og førsteperson. Endret 30. juli 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Søk-funksjonen er oppskrytt, skjønner jeg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1136069 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 http://gamer.no/article.php?articleId=20796 Demo er kommet ut til dette, og det var faktisk veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Splinter Cell Hitman Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Anbefaler også Splinter-Cell. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Splinter Cell er fantastisk og det er et must hvis du liker sniking. Assassins Creed er vel mer snik-og-løp, men morsomt alikevel. Sniping og liknende kan du jo finne i Sniper Elite. Litt kjip grafikk, men igrunn nokså morsomt. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Må jeg spille Splinter Cell 1 før f.eks 3'ern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Må jeg spille Splinter Cell 1 før f.eks 3'ern? Det anbefales sterkt ja. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Ok Endret 2. august 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 GRAW Se filmen hos Youtube Far Cry 2 Se filmen hos Youtube Arma 2 Arma: Armed Assault Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 kan anbefale Hitman Blood Money på det sterkeste! Sinnsykt bra sniking og ganske det krever ganske mye tenking og planlegging for å fullføre hvert enkelt level på høyest vanskelighetsgrad og få full score! Snipingen er også ganske bra på noen nivåer, og man kan customise sniperen sin ganske bra (kan også putte den i koffert for å kamouflere den) Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Metal Gear Solid 1, 2 og 3. Beste er 1eren, runda det 7 ganger før jeg ble lei x) Det er til PS1 da, men blås i grafikken Selve snike-elementet er det mer av i 2eren og 3eren Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tsjernobyl oppdrager på Call of Duty - modern warfare er bare sinnsykt kult. Sniper mission.. Absolutt verdt å prøve!! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tsjernobyl oppdrager på Call of Duty - modern warfare er bare sinnsykt kult. Sniper mission.. Absolutt verdt å prøve!! Han skrev i førstepost, at det var der han prøvde det... Det skulle vært flere sniper spill som var laget på den måten Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tsjernobyl oppdrager på Call of Duty - modern warfare er bare sinnsykt kult. Sniper mission.. Absolutt verdt å prøve!! Han skrev i førstepost, at det var der han prøvde det... Det skulle vært flere sniper spill som var laget på den måten Sånn går det når man bare leser topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå