Gå til innhold

Internet Explorer "glemmer" passord

Anbefalte innlegg

Hei, håper på hjelp her.

Dette skjedde etter oppgradering til IE8.

Ved (u)jevne intervaller, 2-3 uker, så glemmer IE "alle" passord jeg har lagret.

Type forum (her og andre), gmail, facebook osv. - "normalt" er det slik at jeg bare klikker på "Links" (snarveien min) og logger rett inn, men så skjer det plutselig at "alle" disse krever at jeg logger inn igjen.

På de fleset er det nok at jeg trykk en bokstav av brukernavnet, så viser IE at den husker det og dermed kommer passordet opp.

Men du verden hvor irriterende dette er.

Skjer på tre forskjellige pc'er og jeg lurer på om dette er en "feature" som Microsoft har funnet på for å irritere oss med sikkerhet?

Anyone? På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, har du sett på innstillinger på alternativer for internett.

( verktøy>alternativer for internett > leserlogg > innstillinger )

kanskje du har sett den for lavt.

eller, har du brukt en program som CCleaner e.l. disse pleier å slette cookies o.l.

lykke til

Lenke til kommentar

Hei P@ge, jeg har engelsk men regner med det ble "browsing history".

Stod på "Every time" men jeg økte fra 50 meg til 250 meg nå, men jeg tror ikke det er der feilen ligger.

Det skjedde faktisk igjen nå, på samme pc'en som i forrige uke når jeg ble lei og skrev posten min her.

Men nå var det i forbindelse med et "kræsj", IE hang og jeg killa prosessen, når den starta opp igjen var alle passord glemt, men bare jeg skrev inn "M" når jeg logga inn her så huska den resten av brukernavnet og da kom også passordet frem.

Som sagt er jeg hellig overbevist om at dette skjedde med at IE8 ble lagt inn, kanskje Firefox er bedre?

PS: Rogaland her også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...