Gå til innhold

Problemer med å bytte realm

Anbefalte innlegg

Har fått et problem etter at jeg merget kontoen med Battle.net (vet ikke om dette har noe med saken å gjøre).

Greier fint å logge inn på spillet og spille på realmen som logges inn på automatisk, men når jeg prøver "Change Realm" sitter jeg fast på "Retrieving realm list", uten at noe skjer. Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe konkret løsning på problemet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre/har hatt samme problem selv?

På forhånd takk.

Edit: Fant ut at problemet bare oppstår hvis jeg logger inn på en character først. Likevel ganske irriterende å måtte logge ut hver gang jeg skal skifte realm.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får opp det samme når jeg sitter på laptopen, men ikke når jeg er på den stasjonære. Jeg blir kun sittende fast på "Retrieving realm list" etter at jeg har spilt på en character og logga ut for å bytte realm.

På laptopen løser jeg det ved å logge inn og ut av kontoen også få opp realmlista før jeg prøver noe annet.

WoW mappa på laptopen er kopiert fra den stasjonære og skal være helt lik. Så aner ikke hva som kan være årsaken til feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...