abene Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tilleggsprogrammet Mozilla Weave Sync gjør det mulig å synkronisere Firefox-data mellom flere installasjoner av nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vi som bruker Xmarks har brukt denne funskjonen en veldig god stund. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nesten som Opera Link. Virker Instillinger syncen bra? Hvis man feks har et personlig skin? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva gjør egentlig dette programmet bedre enn Xmarks? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Evt hva gjør den bedre enn Opera? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tar den med config fra addons? Det er eneste jeg savner fra xmarks(foxmarks). Slippe å sette opp noscript og adblockern på hver pc hadde vært digg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Evt hva gjør den bedre enn Opera? tongue.gif Gir addons som blokkerer/kollapser enkelt css-elementer som står tomme etter Adblock har fjernet dem. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Evt hva gjør den bedre enn Opera? Hva angår xmarks: Du kan sette opp egen tjener og kjøre xmarks på den, du kan velge ulike sync alternativer (overwrite server data / local data / merge etc.), du kan synce passord, du kan velge å kun synce på shutdown, du kan ha ulike profiler og bytte on the fly uten å logge ut og logg inn som annen bruker, du kan velge å kryptere alt osv. Endret 30. juli 2009 av mandela Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tar den med config fra addons? Det er eneste jeg savner fra xmarks(foxmarks). Slippe å sette opp noscript og adblockern på hver pc hadde vært digg. Ser ikke slikt ut What settings does Weave Sync synchronize? Weave Sync currently supports synchronization of bookmarks, browsing history, open tabs, and passwords. Selected preferences and other browsing data will be added in a future release. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Åja, så den syncer ikke Speed Dial, den personlige verktøy linjen, notater eller egenlagde søk enda nei. Jaja, det kommer vel i en senere versjon. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det har du til Opera også. Hvordan gjør jeg det i Opera? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bruker dette user-css arket http://www.fanboy.co.nz/adblock/opera/ Lenke til kommentar
s13 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har også brukt mozbackup, den tar alt fra firefox og thunderbird + litt andre. Absolutt alt av addons osv følger med. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mange bråkjekke Opera-brukere her. Foxmarks/Xmarks har eksistert lenge før sync var på tegnebrettet til Opera. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvor mye synkroniserer egentlig Weave? Får du f.eks. med nye extensions, innstillinger i extensions, plassering av knapper o.l. (chrome) og about:config-innstillinger? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg forstår ikke hvorfor ikke slik funksjonalitet allerede er inkludert i alle nettlesere? Det er jo ekstremt gammeldags å måtte drive å styre med bookmarks og slik selv? 1. Forøvrig, hva skal jeg bruke for å samordne forskjellige Firefox bookmarks jeg har på 4-5 forskjellige maskiner slik at alle blir tilgjengelig på alle og deretter er sentralt for alle? 2. Og i tillegg samle alt for alle type nettlesere på disse 4-5 maskinene? Kjører IE, Firefox, Chrome, Safari og Opera. Endret 31. juli 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg forstår ikke hvorfor ikke slik funksjonalitet allerede er inkludert i alle nettlesere? Det er jo ekstremt gammeldags å måtte drive å styre med bookmarks og slik selv? 1. Forøvrig, hva skal jeg bruke for å samordne forskjellige Firefox bookmarks jeg har på 4-5 forskjellige maskiner slik at alle blir tilgjengelig på alle og deretter er sentralt for alle? http://www.xmarks.com/ Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 2. Og i tillegg samle alt for alle type nettlesere på disse 4-5 maskinene? Kjører IE, Firefox, Chrome, Safari og Opera. Xmarks skal også støtte sync mellom Firefox, Safari og IE. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bruker dette user-css arkethttp://www.fanboy.co.nz/adblock/opera/ Nå ser jeg ikke hva som er så enkelt med dette her. Men om det går som enkelt for operabrukere vil jeg til nøds bruke det i frykt for hva som går for å være avansert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå