tormoddf Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 En tysk underskriftskampanje har nådd målet, og tvinger myndighetene til å revurdere forbud mot voldsspill. Les mer Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Herregud se på meg jeg spiller ringenes herre, jeg tror jeg må bli fratatt spillet før jeg kjøper pil og bue og lager massaker... Skyld på CS... De skal altidd ha noen skyldig, skyld på noen, case solved ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Problemet her er ikke spillene, men personene som spiller dem. Er man så gal som disse massemorderne er så skal det ikke mye til før det tipper, å skylde det på voldelige spill blir helt feil. Spillmediet er, på like linje med film, musikk og all annen form for underholdningsmedier skapt for å underholde de 99% som er normale i hodet, men ender alltid opp med å bli beskyldt for å skape mordere av ungdommen så fort en av disse inavla trailertrash-psycho-tullingene bikker over. Men jeg forstår det, hvordan kan en hvitsnipp politiker fra tyskland utdanna før murens fall ha noe greie på spill? Samme styret var det jo rundt "satan musikken" når rocken kom. Kanskje et innførelseskurs i grunnleggende populærkultur skulle vært et minimum for alle folkevalgte med så mye makt? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Sadistiske mordere likte å drepe maur med forstørrelsesglass når de var små. Forby forstørrelsesglass! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Herregud... Tror neppe vi kan drepe folk med et spill, men ligger ikke skylden hos idiotene som selger våpen til tullinger som dette? Jaja, får håpe utgiveren "flytter" firmaet sitt til sveits eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 De som har mulighet bør sjekke ut Penn & Teller: Bullshit! episoden om voldelige spill (S07 E03). Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Håper dette får politikerne til å tenke seg om. Volsspill har aldri skapt drapsmenn. Men hvis man snur det på hodet, så kan man si at latente unge drapsmenn kan ha stor interesse for volsspill. Gleder meg til den dagen et lys går opp for de, og de forbyr våpen istedet. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Skyld på CS... De skal altidd ha noen skyldig, skyld på noen, case solved ! Selvsagt er CS svaret på alle disse drapssakene. Er ikke tilfeldig at førstebokstavene i "Counter Strike" og "case solved" er de samme veit du. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 De som har mulighet bør sjekke ut Penn & Teller: Bullshit! episoden om voldelige spill (S07 E03). Utrolig at Penn & Teller: Bullshit! har gått under radaren min fullstendig. Ikke sett S07E03 enda, men denne serien ser veldig bra ut. Takketakk. Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 det er ikke spillene som dreper, det er de som spiller spillene og blir påvirket av spillene som dreper. f eks. meg selv, jeg har spilt mengder med voldelige spill gjennom min barndom.. har ikke blitt noen massemorder jeg!!! there you go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg