Mr.Johanzen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Når jeg bruker bruker lyden på hjemmekinoanlegget så har jeg lyd i menyen på PS3'n, men med en gang jeg kommer inn i spillet er det ikke noe lyd i det hele tatt. Bruker optisk kabel. Alle innstillingene er korrekt. Og det fungere på alle andre spill. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Alle innstillingene er korrekt. Har du noen lydformat å velge mellom inne i selve spillet da ? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Finner ingen plasser der man kan velge det. Men når man kobler til men optisk kabel velger man jo hvilke lydformat man vil at konsoller skal sende ut... Jeg har huket av alle signalene. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg har huket av alle signalene. Da kan det jo tenkes at spillet støtter et format som ikke receiveren din faktisk ikke forstår. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Ja, det er sant... Men jeg synes bare at det er litt rart, siden jeg ikke har problemer med noen andre spill :S Takker for svart, forresten Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tror at jeg har funnet løsningen. Og den er at det er noe galt med selve spillet, fordi jeg har Motorstorm (det første) og der funker alt som det skal. Så jeg må bare levere spillet tilbake også få et nytt. Eller så bruker jeg bare høyttalerne på tv'en Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er sletts ikke sikkert at første Motorstorm bruker samme lydformat som Pacific Rift. Prøvd å huke vekk formater som du tror/vet receiveren ikke støtter? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Har faktisk ingen aning om hvilke lydformater reciveren støtter. Skal se om jeg finner bruker manualen til den Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg fikk fikset problemet mitt. Det jeg gjorde var å fjerne hukene på alle signalene. Også tok jeg og prøvde en av gangen. Og jeg endte opp på "Dolby Digital 5.1". Så nå har jeg lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå