Kimelimm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Heisann, jeg kom til å tenke på om dere moderatorer og adminer for hatmeldinger fra tråder som blir stengt ogsåvidere ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 det er vel litt avhengig av hvilken del av forumet de forskjellige modsene oppererer i men det er gjennomgående fint lite av slikt heldigvis. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Aha. Går det ann å legge ut de som dere har da? Fjerne navn og sånt såklart... Hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 for min del har jeg cirka 1100 PM så det blir for mye ork å lete igjennom alt for å finne godsakene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) kan man ikke søke etter pm's? , Bare søk etter "Ditt jævl..." eller noe? Kan kanskje ikke søke etter pm Endret 30. juli 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har blitt kalt blant annet "misfoster fra svineland" :!: En annen småustabil kar påsto at jeg var en feit trailersjåfør. Jeg er vel det direkte motsatte av akkurat det. Men stort sett løser ting seg ganske greit så fort jeg sender en forklaring på PM til personen som klager. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 HAHAHA! Feit trailersjåfør! Den var god du Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Heldigvis ikke på dette forumet. Men på andre forum jeg har moderert har jeg opplevd å få drapstrusler og slikt, en var faktisk ganske morsom. Jeg satt på et LAN og utestengte noen for powerspamming, og fikk en del PMs tilbake om at jeg var en bedriten liten prepubertal unge og at jeg skulle få deng. Nå hører det med til historien at nevnte utestengte bruker faktisk var på det LANet. Det hører også med at jeg er alt annet enn liten (180cm og 110 kg +/- er vel over gjennomsnittet), mens denne fyren var nærmere 165cm og 65 kg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hehe, har opplevd å få det en gang: Emo moaar? Hvor kjapt trur du eg er på forumet igjen ahahhaa. Ingen kan holde noen ute på et forum online noob, IPswitcher + proxy 4tw! Men her må man igjen minne på at hvis man fortsetter å bryte retningslinjene blir man jo oppdaget igjen uantsett Men stort sett er alle hyggelige å ha med å gjøre synes jeg. Endret 6. august 2009 av TSP Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Utvilsomt. Å være moderator på diskusjon.no er en glede, mest av alt fordi vi har en enestående brukermasse, med mange interessante og kunnskapsrike individer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har vært i kontakt med flere brukere som tydelig har blitt både irritert og sint, men i min erfaring har stort sett ikke brukerne vansker med å oppføre seg. Noen epiosoder har det naturligvis vært. Jeg har aldri fått hatmeldinger, men episodene der jeg har blitt kalt et knippe assorterte perler av adjektiver og substantiver kan jeg telle på én hånd. Som allerede nevnt, så er brukerne, i det store og hele, hyggelige. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har opplevd å få sinna PM'er fra brukere som virkelig har blitt provoserte. Etter et hyggelig og høflig svar har jeg som regel fått et langt mer rolig svar tilbake, så jeg ønsker ikke å legge ut noen slike meldinger her - da disse ble ordnet opp i der og da . Men - jeg har 2 ganger mottatt rene trusler på epost. Av ganske alvorlig grad. Det er vel det verste som har skjedd undertegnede. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror det er JEG som pleier å sende hatmeldinger til brukere her Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har mottatt hatmeldinger fra mange admins og mods.. Skagen og Dotten sine meldinger var mildt sagt skremmende.. Men jeg overlever nok det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg får mye skittkasting i kommentarfeltet på videoene mine, teller det? En real drapstrussel eller hatmelding har jeg enda ikke hatt gleden av å motta per PM, men en og annen stygg glose har da blitt slengt i min retning nå og da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hmm.. jeg fikk det før jeg ble mod, men det har ikke tikket inn noe enda Oo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hmm.. jeg fikk det før jeg ble mod, men det har ikke tikket inn noe enda Oo Det kommer nok skal du se,bare vent. Fikk min del. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg syns du kan kutte ut den signaturen, den gjør meg skikkelig trist. - For ordens skyld får nok de fleste litt trusler og sånt fjas. Det meste er ufarlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvem kan vel sende hatmeldinger til Adrian? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Brukerne er et representativt tversnitt av befolkningen, i hvert fall av den delen som er hankjønn og mellom 14 og 24. Det betyr at alle de typene mennesker som finnes ute i samfunnet finnes her også. Og like mye som du kan treffe noen på byen en lørdagskveld som sier "Ser du på dama mi en gang til så moser jeg trynet ditt", så finner du folk på forumet som sier "Sensurerer du meg en gang til så moser jeg trynet ditt". En stund tok jeg vare på slike meldinger, men det får være grenser for å være selvdestruktiv... Fordelen og ulempen med et anonymt internettforum i denne sammenheng er selvsagt den samme: Det er lettere å si det, men vanskeligere å gjøre det. Jeg har et par ganger invitert slike brukere til å komme og treffe meg i Bergen, ingen av dem har så langt tatt meg på ordet. Våre moderatorer gjør en uegennyttig og ulønnet innsats for forumets beste. Det skal de få gjøre uten å bli truet på liv eller helse eller hetset på annen måte. Det gjelder selv om truslene kommer via PM eller andre kanaler. Jeg vil gjerne gjøre en annen forumeiers ord til mine nok en gang: "Det er mange steder på internett der man kan leke Charles Bronson vel vitende om at man befinner seg trygt plassert bak PC-skjermen på gutterommet. Dette er ikke en av dem." Brukere som har kort lunte anbefales sterkt å telle til 10 før de sender slike meldinger, ellers kan forumkarrieren ende brått. Siden tråden har besvart spørsmålet, og dette ikke er stedet for morsometer om hvilke moderatorer som bør få eller ikke få slike meldinger, stenges tråden. Et par poster slettes... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg