Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Lurer på om slike finnes. Små portable oversettere, som f.eks kan oversette mellom engelsk og andre eksotiske språk man ikke snakker, som man kan bruke på reise og slikt for å kommunisere med folk. For eksempel taste inn engelske setninger og så kommer kinesisk ut igjen.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 på PC har jeg selv brukt Clue i en årrekke og er veldig fornøyd med det. på mobiltelefoner, med både Symbian og Windows mobile har jeg brukt Slovoed som er genialt å ha med på reise. denne tråden er forresten feilpostet og vil bli flyttet til en mer passende del av forumet. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har du med deg en nettpc eller annen bærbar med tilgang til nettverk kan du bruke Google Translate som er genial å bruke hvis du skal oversette setninger, ulempen da er som sagt at du er avhengig av internett. Google Translate er også tilgjengelig for iPhone og Android. Kilder; iPhone/iPod Touch Android Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 ikke bare internett men dyr internett. er en i utlandet kan datatrafikk bli veldig dyrt. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var noen nyrike russere som hadde sånne små oversettere du skrev inn så snakket den mekanisk ut i det språket du ønsket. men for trøtt til å finne det nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var noen nyrike russere som hadde sånne små oversettere du skrev inn så snakket den mekanisk ut i det språket du ønsket. men for trøtt til å finne det nå.. Ja det var noe mer i den retning jeg tenkte på =) Pc er altfor tungvindt, og som sagt dyr datatrafikk. Ordbok er ikke helt det jeg leter etter heller, men ellers takk for alle innspill. Får bare lete litt mer på nettet, jeg mener å huske å ha sett noen sånne små nisjeprodukter før, husker bare ikke hvor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Slike hadde de på Kastrup sist jeg var der..! Dyrt da, 95 euro for en dings som sikkert går i stykker etter 20 minutters bruk... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var noen nyrike russere som hadde sånne små oversettere du skrev inn så snakket den mekanisk ut i det språket du ønsket. men for trøtt til å finne det nå.. til Slovoed kan en installere lydmoduler som uttaler mange av ordene i ordbøkene så det finnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Slike hadde de på Kastrup sist jeg var der..! Dyrt da, 95 euro for en dings som sikkert går i stykker etter 20 minutters bruk... Supert! Da skal jeg se etter en på neste flyplass :=) Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Slike hadde de på Kastrup sist jeg var der..! Dyrt da, 95 euro for en dings som sikkert går i stykker etter 20 minutters bruk... Supert! Da skal jeg se etter en på neste flyplass :=) Amazon har forøvrig slike ting og: http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_e?url=se...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Slike hadde de på Kastrup sist jeg var der..! Dyrt da, 95 euro for en dings som sikkert går i stykker etter 20 minutters bruk... Supert! Da skal jeg se etter en på neste flyplass :=) Amazon har forøvrig slike ting og: http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_e?url=se...amp;x=0&y=0 Herlig. Takk! Da ser det ut som jeg ikke trenger å lete så mye mer :=) Lenke til kommentar
XTarget Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Lurer på om slike finnes. Små portable oversettere, som f.eks kan oversette mellom engelsk og andre eksotiske språk man ikke snakker, som man kan bruke på reise og slikt for å kommunisere med folk. For eksempel taste inn engelske setninger og så kommer kinesisk ut igjen.. Korteste veil til oversetter er kanskje: http://www.clasohlson.no/link/m3/Product,P...x?artnr=38-1590 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå