DagArne Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da min gamle Ipod ser ut til å ha tatt kvelden etter 4 års som trofast følgesvenn må jeg kjøpe en ny. All musikk ble borte i den og virker ikke som den vil starte, men restarter konstant. Hører det hviner i den og den restarter når jeg lytter til den. Mulig det er HD som er ødelagt, all musikk er slettet. Har prøvd å resette uten hell. Er det mulig å reparere den eller blir det billigere å kjøpe ny? Er det kun plassen som er forskjellen mellom ipod classic og ipod nano? Bruker den kun til lydbøker og musikk. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da min gamle Ipod ser ut til å ha tatt kvelden etter 4 års som trofast følgesvenn må jeg kjøpe en ny. All musikk ble borte i den og virker ikke som den vil starte, men restarter konstant. Hører det hviner i den og den restarter når jeg lytter til den. Mulig det er HD som er ødelagt, all musikk er slettet. Har prøvd å resette uten hell. Er det mulig å reparere den eller blir det billigere å kjøpe ny? Er det kun plassen som er forskjellen mellom ipod classic og ipod nano? Bruker den kun til lydbøker og musikk. Etter 4 år ville jeg kjøpt en ny.. Det er vell størrelse på selve produktet og Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Etter 4 år ville jeg kjøpt en ny.. Det er vell størrelse på selve produktet og Ja,classic er omtrent samme størrelse som den jeg har. Er nok moden for utskifting sikler på enten en classic eller en nano klarer ikke å bestemme meg helt for hvilken av de jeg skal velge. Tror jeg kommer til å ta en Nano, har ikke bruk for all kapasiteten på classic. Har 20GB på den jeg har nå, men brukte snaut 16 av de og da var mye sanger jeg aldri hørte på. Endret 30. juli 2009 av DagArne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå