inaktiv000 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg skal ha en rimelig multifunksjonsskriver, med trådløst nett. Har lest gode tester av MP620. Har noen av dere erfaringer med denne? Er det andre jeg bør se på? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Den gir sikkert mest for pengene men jeg gikk for MP980 på grunn av bedre og vesentlig raskere scanner funksjon. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Den var så dyr at den ikke er aktuell. Nå har jeg bestilt fra Komplett, og tror jeg skal bli fornøyd Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ser denne er på ukens tilbud hos komplett nå. Har du fått testet den? Hva syns du? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Godt fornøyd! Har to laptoper på trådløsnettet, og begge skriver lett ut til den. Går vi bort til skriveren og velger scanning, kommer PC-ene som er tilkoblet opp. De har heller ikke gått i den vanlige bloatware-fellen, programvaren virker stort sett grei nok. Kvaliteten er det heller ikke noe å si på, så vidt jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå