Gå til innhold

WD GP 1TB falt i bakken - redde?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg mistet min Western Digitalt Green Power 1Tb harddisk i gulvet i går, når jeg satte sammen min nye datamaskin.

Disken falt ca 40cm og landet på det ene plastikkhjørnet for strøm og overføringskabler kobles til. Det ble et lite merke, men ellers så det ut til å ha gått bra.

Jeg prøvde disken i en annen PC, og det kommer en feil når den prøver å boote: 0x0000000f

Er det håp? Har igrunn ingenting viktig på den, bortsett fra et excel dokument, musikk og filmer.

Jeg vet om IBAS, men siden dette er så dyrt, kommer jeg heller til å kjøpe ny disk hvis det er eneste alternativ.

Hilsen Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Error Message:
STOP: 0x0000000F (parameter, parameter, parameter, parameter) SPIN_LOCK_ALREADY_OWNED

User Action:
If this is the first time you have booted after installing new hardware, remove the hardware and boot again. Check the Microsoft Hardware Compatibility List to verify that the hardware and its drivers are compatible with Windows 2000. For information about the hardware, contact the supplier. If you are installing Windows 2000 for the first time, check the Windows 2000 system requirements, including the amount of RAM and disk space required to load the operating system. Also, check the Hardware Compatibility List to verify that the system can run Windows 2000. If Windows 2000 is loaded and no new hardware has been installed, reboot with recovery options set to create a dump file. If the message continues to appear, select the Last Known Good option when you reboot. If there is no Last Known Good configuration, try using the Emergency Repair Disk. If you do not have an Emergency Repair Disk, contact your technical support group.

I følge koden er det hw feil, så er nok hdd som er "kaputt", men kan oxo være noe annent

Endret av Perril
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...