Pokey Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Alle vennene mine spiller Age of Empires 2 (med expansion) over Hamachi men jeg får ikke til, så jeg må sitte alene i et hjørne og kutte meg selv og drikke Urge Intense ... Jeg får "Unable to join game" når jeg skriver inn IPen jeg får over Hamachi på TCP/IP valget på multiplayer-menyen. Jeg har prøvd å blokkere brannmuren og jeg er helt sikker på at jeg bruker samme version som dem. Halp me. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan du utdype litt? Fungerer andre spill du har over Hamachi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er du i samme "hamachi rom" som dem i hamachi klienten? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Routeren din blockerer mest sannsynlig portene. Prøv å koble deg rett i modemet eller gå inn i innstillingene til routeren og åpne portene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har ikke prøvd andre spill over Hamachi. Jeg er i samme rom som de og er helt sikker på at jeg skriver inn rett IP. Robinivi; Kan du forklare hvordan jeg gjør det? :s Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Først vær sikker på at dere har slått av brannmurene, så sjekk om dere kan pinge hverandre. Hvis ikke det fungerer er det ofte brannmur. Av og til kan noen ikke joine hverandre, så bare å skifte hosten kan være nok. Om ingen av disse fungerer, prøv å koble deg rett i modemet eller åpne portene på routeren (vær obs på at noen modem har port sperrer også). Du finner info om hvordan du gjør det her: http://portforward.com/ Da må du finne din router der og så følge guiden som ligger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå