Petteram Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fort gjort å ta feil sa pinnsvinet og krøp ned av skurekosten Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det var så mange flotte bilder eg ikkje hadde sett at eg tenkte "no må du ta deg sammen og følge bedre med Petter", men så ser eg no at det e augustfesten :!: Haha, jeg tenkte motsatt "huh, nå går trondster tom for motiver, dette har han da tatt bilde av før" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Haha, jeg tenkte motsatt "huh, nå går trondster tom for motiver, dette har han da tatt bilde av før" Hmm - samme tenkte jeg da jeg kikket over Tomsi42s aprilfest - rart, det der.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hmm - samme tenkte jeg da jeg kikket over Tomsi42s aprilfest - rart, det der.. He-he Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) . Endret 25. august 2010 av pleiadene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Fullt lovlig å kommentere augustfesten, selv om den er fra i fjor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå