int20h Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ryktene om "Pine Trail"-utsettelsen blir kraftig avvist av Intel som sier at Atom-oppgraderingen kommer i høst. Les mer Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Dette er vel for å hindre konkurranse fra f.eks Nvidia ION? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Så... vi får fortsatt ikke anstendig grafikk med Atom-CPUer? Typisk. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Så... vi får fortsatt ikke anstendig grafikk med Atom-CPUer? Typisk. Det er nok riktig vil jeg tro. så en test et sted at grafikkbrikken på den nye atom som skal/skulle komme i høst var litt dårligere, men brukte mindre strøm. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nett pcer er crap, og kommer alltid til å være det. Gikk i fella selv... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nett pcer er crap, og kommer alltid til å være det. Gikk i fella selv...Da hadde du mest sannsynlig feil forventinger... Lenke til kommentar
SVD Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg hadde fått fnatt om jeg skulle sitte på en nettpc med en prosessor som er noe alá en gammel celeron, styrer unna slikt tror jeg. Bare det at du må finne "rett" codec for å kunne vise en film sier sitt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bare det at du må finne "rett" codec for å kunne vise en film sier sitt. Mye gnåling om bedre grafikkort, tror faktisk at de fleste ikke bryr seg om det. Atom med standard chipset gir: Res, CPU Usage, Playback Comments 480p, 25%-35% (hyperthreading), Plays flawlessly 720p, 45%-50% (hyperthreading), Plays flawlessly 1080p, 55%-70% (hyperthreading), Plays with severe stutter, dropped frames and audio out of sync http://www.notebookreview.com/default.asp?...ID=5176&p=3 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Eneste grunn til å kjøpe nett pc er pengemangel. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har kun brukt min AA1 i 3 uker nå . Kobla skjerm, tastatur og mus på den, funker kall bra til nettbruk og SD film. Ellers spiller jeg Magic Online. Men skulle gjerne hatt en bedre GPU på den. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Eneste grunn til å kjøpe nett pc er pengemangel.Glimrende argumenter du har, den type provosering er vel på randen av trolling Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Eneste grunn til å kjøpe nett pc er pengemangel.Glimrende argumenter du har, den type provosering er vel på randen av trolling Det er nå sant . Man kan jo likegodt kjøpe en 13,3" isteden da. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Eneste grunn til å kjøpe nett pc er pengemangel. Tja, pris-forskjeller er ikke stor nok til å gjøre det. Når en PC til 5k er noen ganger flere kraftigere sier sitt NettPC er overpriset, word. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg liker ikke at de har minne- og grafikk-kontroller i CPU'en! Håper de lanserer flere Atom prosessorer som ikke har minne- og grafikk-kontroller. Synes det er bedre med ION og Atom sammen. Jeg vil ha en liten PC så jeg kan ta med på tur, men ikke om den blir for treig! Treige PC'er takler jeg ikke... En ny Atom prosessor med MCP79 brikkesett og 13"-14" skjerm hadde vært supert. nVIDIA skulle jo lansere et nytt ION brikkesett sent i år eller tidlig neste år også. Håper Intel gir oss en prosessor som er bedre enn N330 så jeg kan skaffe meg en rask mini PC. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 noe sier meg at det er på overtid at laptoper og tilsvarende blir standardisert på hovedkortnivå. da kan den som virkelig ønsker det få bygget seg en maskin etter egne spesifikasjoner, heller den å klage på at noe mangler... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nei, skal en ha en liten laptop går man heller for en pc med Intel SU9400 m/ati 4330. http://lanseringsguide.hardware.no/product...=specifications Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 men også en prislapp som er det dobbelte av en gjennomsnitts netbook... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå