Balrog11 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg har installert virtual xp i win7 fordi det ikke fantes kompatible drivere til win7. Men når jeg prøver å brenne i xp nå så får jeg feilmeldingene: the drive(s) could not be initialized, eller no writers detected.. noen som vet hvordan dette kan fikses? jeg har lightscribe dvd supermulti drive / cd-writer atapi dvd a dh16a1L scsi cdrom device er kanskje at jeg ikke har de rette driverne installert? men hvor kan jeg finne dette i såfall? maskinen er fra hp og har leita på de sidene uten hell etter drivere. maskinen er HP Pavilion a6117.sc her er et screenshot fra device managern i xp: Endret 1. august 2009 av Balrog11 Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 problemet som meldt fra hp er at jeg ikke har driver installert. Og hp hadde ikke driver til xp, og sa jeg måtte lete frem til det selv. Men klarer ikke finne rette driver.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 HP har ingenting med dette å gjøre, og ingen drivere fra de vil hjelpe deg.... Det som er "problemet" er at du har en virtuell MicroSoft optisk enhet installert, du må se om du kan konfigurere den som brenner. PS. Du har et ? tegn for "other devices", noen ide om hva som skjuler seg der ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå