Gå til innhold

Netgear ReadyNAS duo

Anbefalte innlegg

Hei, ser at de har tilbud på ReadyNAS duo denne på elkjøp til 1995kr med 500GB hd så jeg vurderer å kjøpe denne. Er bare en ting jeg lurer på. Har 2 eksterne Hder som jeg ønsker å koble til NASen via USB. Får jeg tilgang til disse over nettverket fra hvilken som helst pc også? Eller er det kun slik at jeg kan ta bakup av disse via NASen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss eg ikkje husker feil så vil ein hd via usb bli lagt til som lagringsvolum, usben i front meiner eg var reservert for å kjøre backup ut av boksen.

No er det lenge sidan eg hadde den til test og akkurat då satt eg utan nokon usb-disker (dårlig timing) Så infoen baserer seg på kva eg husker andre har nevnt om den.

Lenke til kommentar
viss eg ikkje husker feil så vil ein hd via usb bli lagt til som lagringsvolum, usben i front meiner eg var reservert for å kjøre backup ut av boksen.

No er det lenge sidan eg hadde den til test og akkurat då satt eg utan nokon usb-disker (dårlig timing) Så infoen baserer seg på kva eg husker andre har nevnt om den.

Oki, takker for info! Regner med at jeg kommer til å kjøpe denne idag, ser at de ikke har den på lager akkurat nå, men skriver her når jeg har fått testet det. Hvis det er noen andre som her peil så si ifra! :)

Lenke til kommentar

Ingen problem å kople til 2 USB disker! (+ en 3. til backup)

Eneste jeg stusser litt på er temperaturen på harddiskene. Jeg har puttet boksen inn i et lite skap sammen med router og modem. Temperaturen på disken ligger på 45 - 55 grader, og blir sikkert enda høyere når jeg får i en ekstra disk.

Kan det bli et problem over tid at det er såpass høy temperatur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...