Blekk. Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Esj! Det dyret der landet på meg på jobb fjord sommer.... Klikket gal og kastet en planke etter den. Har aldri sett det før og vil aldri se det igjen... Det er ganske stort sant? :!: Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) waste of time Endret 9. august 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg ler meg ihjel. Dette er det beste gullkornet etter min smak :!: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva faen.. o.o.. "gullkornet" i seg selv var morsomt nok, men det var reaksjonene til folk som var artig å lese, bare ser alt for meg XD Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 HAHA JEG ER I GULLKORN!!!! Been there, done that. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. En mengde innlegg er slettet fra tråden. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nå lo jeg faktisk ganske godt. Mulig jeg er overtrøtt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha, den var faktisk ganske fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå